Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• superspinnie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-03-2023
Hallo,

Mijn pc is gecrashed (mobo defect) en heb hier een nieuwe computer voor gekocht. Op de oude (gecrashede) pc stond een legale versie van Microsoft Office 2007. Nu is het zo dat ik het boekje met de licentiesleutel kwijt ben. Ik kan dus op de nieuwe pc, office niet opnieuw installeren met mijn bestaande licentie.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Is er een soort van licentie file die ik over kan kopieren vanaf mijn oude hdd of kan ik via Microsoft iets doen?

Groeten,

Vincent

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:58
Er zijn tools waarmee je serials kunt uitlezen. Moet je hem alleen ergens kunnen booten en die tool uitvoeren. Verder zal het ongetwijfeld wel (versleuteld) in de registry staan. Dit is theoretisch een file en kan je vanuit een livecd mounten..

Ik betwijfel of alleen een licentiecode zonder deze daadwerkelijk zwart-op-wit te hebben legaal is.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Met everest is het mogelijk om licenties uit het register te vissen. Die zou je dan kunnen gebruiken om op je nieuwe pc te installeren. Dit enkel natuurlijk als de licentievorm dat toestaat (dus als het een OEM licentie was gaat het niet lukken).

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε