Nog niet genoeg uitdagingen ?
- RC5
- OGR
- Seti@home
- Genome@home
- Folding@home
- GammaFlux
- RC5
- OGR
- Seti@home
- Genome@home
- Folding@home
- GammaFlux
- RC5: Op uitgekeken na lange tijd ..
- OGR: erms, vinnik hetzelfde als RC5
- Seti@home: ben ik nu een beetje mee bezig
- Genome@home: niet getest, snap geen hol het doel
- Folding@home: slechte client, en snap er ook geen aars van
- GammaFlux: is wel leuk okee, geef ik toe, maar zoek iets interesanters
Dus iets leuks met Artificial intelligence, want met elkaar samenwerkt en elkaar beinvloed zou echt geweldig zijn!
- OGR: erms, vinnik hetzelfde als RC5
- Seti@home: ben ik nu een beetje mee bezig
- Genome@home: niet getest, snap geen hol het doel
- Folding@home: slechte client, en snap er ook geen aars van
- GammaFlux: is wel leuk okee, geef ik toe, maar zoek iets interesanters
Dus iets leuks met Artificial intelligence, want met elkaar samenwerkt en elkaar beinvloed zou echt geweldig zijn!
Kan je gevoel redelijk indenken. Heb (jaartje of wat terug) ook meegedaan aan SETI en doe nu (na eerst RC5) OGR
Maar heb echt zoiets van, ach, het blijven maar cijfertjes etc... Van alle projecten die dus al genoemd zijn, heb ik (persoonlijk) nog maar weinig resultaat gezien anders dan stats.... stats... stats... don't get me wrong, maar stats is het enige aanwijsbare resultaat van al dat geploeter met de compoeter...
AI: doe ik ook aan mee idd.. zien wel wat dat wordt
Maar heb echt zoiets van, ach, het blijven maar cijfertjes etc... Van alle projecten die dus al genoemd zijn, heb ik (persoonlijk) nog maar weinig resultaat gezien anders dan stats.... stats... stats... don't get me wrong, maar stats is het enige aanwijsbare resultaat van al dat geploeter met de compoeter...
Gekkie is a proud member of TheBenny!
AI levert dan eens wat anders op dan stats, het creert leven met z'n allen!Op zondag 04 maart 2001 22:03 schreef _Gekkie_ het volgende:
Kan je gevoel redelijk indenken. Heb (jaartje of wat terug) ook meegedaan aan SETI en doe nu (na eerst RC5) OGR
dat lijkt me leuker dat "enkel" stats ...
(hoewel stats ook weer verslavend zijn en zo
precies wat ik bedoel...
Vandaar dus ook mn interesse in AI...
Ach ja, tot de tijd dat die echt gaat lopen blijf ik ook maar een stats-junkie
Vandaar dus ook mn interesse in AI...
Ach ja, tot de tijd dat die echt gaat lopen blijf ik ook maar een stats-junkie
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Pagina: 1