Voor een project zijn wij bezig het voor elkaar te krijgen lichtjes in een kerstboom te laten verranderen door een SMS bericht. Nu hebben we de verlichting aangesloten via een DMX (usb) op een PC en daarbij een softmatige lichtbesturing. (Sunlight Suite).
Nu kunnen we in het programma een aantal "keypress triggers" instellen om bijvoorbeeld licht te laten verranderen.
voorbeeld: A = Blauw, B = Rood, C = Wit
Nu ben ik op zoek naar een manier om een binnenkomend SMS bericht een scriptje te laten bewerken (dat is geen probleem) maar dat script moet dan een "keypress" simuleren binnen dat programma om vervolgens ook geautomatiseerd het licht te laten verranderen.
Nu heb ik al wat kunnen vinden over batch file mogelijkheden, maar hoe krijg je de keypress "gepiped" naar het programma?
Heeft iemand hier ervaring mee of een suggestie?
Kon op GoT helaas niets vinden over dit onderwerp.
Alvast bedankt.
Nu kunnen we in het programma een aantal "keypress triggers" instellen om bijvoorbeeld licht te laten verranderen.
voorbeeld: A = Blauw, B = Rood, C = Wit
Nu ben ik op zoek naar een manier om een binnenkomend SMS bericht een scriptje te laten bewerken (dat is geen probleem) maar dat script moet dan een "keypress" simuleren binnen dat programma om vervolgens ook geautomatiseerd het licht te laten verranderen.
Nu heb ik al wat kunnen vinden over batch file mogelijkheden, maar hoe krijg je de keypress "gepiped" naar het programma?
Heeft iemand hier ervaring mee of een suggestie?
Kon op GoT helaas niets vinden over dit onderwerp.
Alvast bedankt.