Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 19:30
Door een foutje van de winkel heb ik hier een Vodafone 3G USB modem liggen.
Is het mogelijk om een vodafone prepaid kaartje te kopen en dan middels de Internet Blox a 9,50 te internetten? Of wordt er dan op een of andere wijze toch beltegoed ofzo afgeschreven of werkt het zelfs helemaal niet?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ftpfreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:27
Je moet volgens mij een SMS sturen om de blox te activeren en daarna zal je de simkaart heus wel in die modem kunnen doen en het zal denk ik wel werken, maar het mag volgens de voorwaarden natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198256

Je kunt

- Een prepaid sim kopen, via de sms-functie van de software blox aanvragen en internetten 9.50 voor 250 mb max

- Een losse mobiel internetsim kopen voor 5 euro en opwaarderen volgens dit tariefplan:

€ 20,- 80 MB Bundel € 0,25 Sms '20 euro MB' naar 4000
€ 30,- 150 MB Bundel € 0,20 Sms '30 euro MB' naar 4000
€ 40,- 250 MB Bundel € 0,16 Sms '40 euro MB' naar 4000
€ 50,- 400 MB Bundel € 0,125 Sms '50 euro MB' naar 4000

(ik wist het wel;p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 19:30
Die Internet Blox is FUP toch? Ik heb vorige maand 910MB dataverkeer gehad en 0,00 euro voor het dataverkeer.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-06 00:21

RaJitsu

B.S.U.R.

Data-kaartjes en kaartjes voor in een telefoon werken in principe niet volgens hetzelfde protocol. Een simkaartje kun je dus of alleen in een telefoon gebruiken, of alleen in een zo'n dongle.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-06 12:39

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

RaJitsu schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 17:49:
Data-kaartjes en kaartjes voor in een telefoon werken in principe niet volgens hetzelfde protocol. Een simkaartje kun je dus of alleen in een telefoon gebruiken, of alleen in een zo'n dongle.
Call me stupid, maar deze post volg ik niet? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:17
RaJitsu schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 17:49:
Klinkklare ONZIN. Ik zit vaak genoeg met mijn vodafone basis abo sim uit mijn iPhone te internetten via een 3G dongle.

Overigens is het wel zo dat er een harde 250MB limiet aan zit te komen bij Vodafone, be warned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Dat zou een mooie reden zijn om weg te gaan bij vodafone dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:52
Dat is alleen bij prepaid gebruikers vziw. Dit in verband met grootschalig 'misbruik'. Abonnementen lijken vooralsnog niet door deze maatregel getroffen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:11
Werkt perfect ook met prepaid.
Heb zelf ook zo'n prepaid USB stickje aangeschaft, Duo kaartje op m'n Abbo erbij genomen,
had al een mobiel internet Blox bij m'n gsm abbo zit, en t werkt als een trein :)

Ook nog is handig is dat je ook met de software (Windows) sms'jes kunt versturen en ontvangen op de pc.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:56

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Werkt via prepaid kan ik uit ervaring vertellen... overigens kunnen ze je blox afsluiten zodra ze opvallend dataverbruik zien ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222584

Bij prepaid heb je gewoon een datalimiet van 250mb , daarna is het weer betalen per kwartier . .
Pagina: 1