[PayPal]Geen topup met Visa?

Pagina: 1
Acties:

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:04
Ik heb nu al een tijdje een paypal-account, maar heb zelf geen creditcard. Dus vader schiet dan even te hulp, en zijn creditcard had ik gelinkt aan mijn PayPal account (nu nog steeds, ik wacht even op de 1,5 EUR die teruggestort moet worden als je een kaart linkt).

Maar nu begrijp ik eigenlijk iets niet... Ik dacht dat Paypal zo goed en snel moest zijn, dus dat je dan toch heel eenvoudig je account kan aanvullen met Visa? Of heb ik hier iets mis? Ik kan alleen mijn kaart verhogen door middel van een bankoverschrijving, en dat duurt 2 tot 3 dagen...

Ik vind er weinig info over, maar op de homepage van paypal staat toch duidelijk "pay with bank, visa, mastercard enz..."

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:22

sanzut

It's always christmas time

Ik heb zelf ook geen CC, maar volgens mij kan je dan bij de betaling kiezen of je uit je PayPal krediet wil betalen, van je bank wil laten afschrijven, of dan wss met Visa?

Ik heb het zo ingesteld dat als ik betaal met mijn paypal het bedrag eerst van het beschikbare tegoed wordt afgeschreven. Indien dat niet toerijkend is wordt het restant van mijn bankrekening afgeschreven via eenmalige incasso.

Al tijdje terug geregeld, dus weet niet meer precies hoe ik dat heb gedaan, maar volges mij heette dat rekening koppelen oid.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:06
Waarom wil je topuppen? Als je betaald met je Paypal account, dan wordt dat gewoon van je creditcard of bankrekening afgeschreven.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jimster schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 00:56:
Waarom wil je topuppen? Als je betaald met je Paypal account, dan wordt dat gewoon van je creditcard of bankrekening afgeschreven.
Met ^^ Daar werken Visa en Mastercard gewoon mee, je betaald direct via je creditcard, maar de ontvangende partij ziet nooit jou CC gegevens, enkel je paypal informatie.

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 10-11-2009 01:00 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:04
Jimster schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 00:56:
Aha, zo zit het dus in mekaar. Ik dacht dat je eerst geld op je PP account moest hebben staan voordat je kon betalen, maar blijkbaar is het gewoon een doorgeefluik...

Verwijderd

Tsaj, en dat verifying werkt als volgt. Pa krijgt een rekening van zijn CC met daarop een betaling aan paypal. Op die rekening staat een code die je moet invullen bij PP. Op die manier weten ze dat je echt bij de rekening kunt! Dat geld wordt vziw niet teruggestort, maar kun je gebruiken om mee te betalen!
Pagina: 1