In December 2006 kocht ik voor € 350,- een Breil horloge. Mooi stoer ding, helemaal te gek. Nu ben ik twee weken geleden naar Egypte geweest en heb daar gesnorkeld, met horloge om, want die is waterdicht. Zie ik tijdens mijn vakantie dat er druppels onder de plaat zitten! Thuisgekomen meteen naar juwelier. Zeggen ze dat ik waarschijnlijk op een knopje,die aan de zijkant zitten,heb gedrukt. Kan per ongeluk zeiden ze.. "En de kosten, tja, daar moeten we het nog maar over hebben".. Later een belletje dat ze hem op 5 en 10 bar hebben getest en waterdicht is.. Maar hoe wisten ze dan dat het waterdicht was? Of hebben ze het risico genomen dat er wellicht tijdens het testen meer water in kon komen? Vreemd vond ik. Ik kan dus niet bewijzen dat ik het niet heb gedaan, en moet wel voor de kosten opdraaien? En natuurlijk beweegt je horloge als je in t water ligt..maar weet natuurlijk wel dat ik niet bewust op een knopje heb gedrukt! Maar ik vind wel dat ze zich hiermee makkelijk uit de voeten maken! Als zij een Breil horloge verkopen waarmee je kunt douchen, snorkelen, kunnen ze nu toch niet zomaar zeggen dat het mijn schuld is? Breil maakt blijkbaar een horloge dat, wanneer je, blijkbaar onder water zwemmend, per ongeluk op een knopje drukt je horloge meteen volloopt. Dan heeft het hele horloge onder water toch geen enkele meerwaarde; juist groot risico? Had ik er maar nooit mee gesnorkeld..
Nog zo gespaard voor dit gave model..