Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 16:48
Mijn oma woont sinds kort in een verzorgingstehuis waar een vaste telefoon niet mogelijk is. Een mobiele telefoon kan uitkomst bieden maar is voor haar onhandig/onwennig in gebruik. Daarom zoek ik naar een oplossing waarbij zij het gevoel van een vaste telefoon heeft, maar dat deze eigenlijk een GSM is.
Nu zijn er globaal een tweetal oplossingen: een desktop GSM of een GSM gateway. Hieronder een paar die ik gevonden heb:

GSM gateway:Desktop telefoons:Nu lijkt mij de GSM gateway een aardige oplossing. Opvallend is dat dit de enige simpele is die ik kan vinden. Heeft een van jullie wellicht nog suggesties/ervaring qua GSM zenders of desktop GSM telefoons? (een senioren mobiel is geen optie)

Thanks!

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Misschien heb je hier iets aan? Is een desktop-telefoon waar blijkbaar een SIM in kan.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Ze heeft geen toegang tot vaste telefonie, maar heeft ze toegang tot internet?
Zo ja: als je toegang hebt tot internet kan je alle kanten uit op basis van standaard voip-systemen.
(en toegang tot internet kan je eventueel nog wel regelen via een pc & een umts-kaart bijvoorbeeld)

[ Voor 21% gewijzigd door roeleboel op 15-11-2009 00:13 ]

De makkelijkste manier om hyprocrieten boos te krijgen? Confronteer ze met hun eigen uitspraken...

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

roeleboel schreef op zondag 15 november 2009 @ 00:11:
Zo ja: als je toegang hebt tot internet kan je alle kanten uit op basis van standaard voip-systemen.
(en toegang tot internet kan je eventueel nog wel regelen via een pc & een umts-kaart bijvoorbeeld)
Als je internet via UMTS wil gaan doen moet je wel een hoop bellen wil dat goedkoper zijn dan GSM telefonie.
Plus het feit dat niet alle mobiele aanbieders het appricieren als je VoIP over UMTS gaat doen.

Verder kan je wel toegang hebben tot internet, maar aannemende dat er geen eigen ADSL aansluiting is en het een centraal beheerd systeem is, bestaat de kans dat essentiele poorten dicht getimmerd zijn.
Plus dat je dan ook nog zit met gedeelde upload waardoor je gesprekken misschien niet heel geweldig gaan werken...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 16:48
roeleboel schreef op zondag 15 november 2009 @ 00:11:
Dat had ik ook bedacht idd maar helaas heeft ze geen internet.

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl