Toon posts:

[SBS Server 2003] Kan website in IIS niet starten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het volgende probleem en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Normaal vindt ik de antwoorden van mijn probleem op het forum maar voor dit probleem kon ik niks vinden.

Ik ben bezig met het installeren van een SBS Server 2003,Ik wou FTP installeren maar na de installatie waren alle websites in IIS verdwenen. Ik heb de websites terug kunnen plaatsen door middel van een back up in ISS.
Maar nu staat er achter alle websites in ISS: stopped. Ik krijg deze websites op geen enkele manier weer draaiend.
Hoe krijg ik deze websites weer draaiend? en hoe kan ik FTP installeren zonder dat alle websites in ISS verwijderd worden en niet meer starten.

Alvast bedankt! :)

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:58

_AN

GamePL, kun je wat meer informatie geven. Wat heb je geprobeerd?

1. Je wilde de FTP server van Windows installeren of van een andere partij?
2. Heb je de eventvwr nagelopen op fouten (Start>Run>Eventvwr)?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde de FTP server van windows installeren. eventvwr heb ik niet nagelopen.

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:58

_AN

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 23:09:
Ik wilde de FTP server van windows installeren. eventvwr heb ik niet nagelopen.
Kun je a.j.b. de eventviever nalopen een op melding? Wellicht kom je meer informatie tegen waarom je website(s) gestopt zijn of waarom ze niet starten.

Controleer ook of alle gerelateerde services gestart zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem kunnen ''oplossen'' door IIS opnieuw te installeren en via een back up heb ik de website's terug kunnen plaatsen. Nu krijg ik steeds server unavailable als ik een van de website's probeer te bezoeken. Een paar van de application tools stopt na een tijdje (Central admin app pool & Sharepoint Central Administration)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Gefeliciteerd. Dan heb je het nu niet opgelost, maar nog tien keer zo erg gemaakt :)
De beste manier om het nu nog te repareren is Sharepoint, Monitoring, Exchange 2003(en alles wat ik vergeten ben) ook te herinstalleren. Maar een clean install van de server is de enige manier waarin ik een correct functionerende situatie terug zie komen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Serieus? :|

Ik heb alle orginele cd's van Windows Small business server 2003 nog dus dat moet geen probleem zijn.
Maar toen ik de server installeerde moest ik geen serienummer invoeren.
(toen ik de server aanzette starte het installatie programma)
Achter op de verpakking van de cd's van windows small business server 2003 heb ik ook geen serienummer gezien. Als ik windows small business server 2003 opnieuw ga installeren moet ik ook een serienummer invoeren toch?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Jep, maar volgens mij moet dat met Jellybean Keyfinder wel gaan lukken: http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ok,echt vervelend als ik die server opnieuw moet installeren :|.
Maar is er geen andere manier om dit probleem op te lossen. Ik zag ook ergens dat je dit kan oplossen door handmatig machtigingen in te stellen voor de IIS_WPG-groep. Klopt dit?
Pagina: 1