Toon posts:

ONKYO 2.1 systemen welke kiezen (LS-V501 vs HTX-22HD)?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had hier net een verhaal getypt, maar door een verkeerde actie is dat even helemaal verdwenen (grrrr). Mijn ouders zijn al een tijdje opzoek naar een goed systeem om het toch wat brakke en blikkerige geluid van hun LCD TV te vervangen. Vooral bij films en bij muziek DVD's wordt dit ervaren als een ergenis. Zij zijn bereid om wel wat geld hiervoor neer te tellen, maar moet niet al te hoog denk aan een bedrag van maximaal 420 euro. Daarnaast hebben we eerst gekeken naar een 5.1 set, maar die zijn afgevallen omdat zij niet willen slepen met boxjes, monteren en de draden her en der wegwerken.

De keuze viel toen op een 2.1 set. Met behulp van GoT en andere informatiebronnen kwam
ik uiteindelijk uit bij de ONKYO LS-V501 à 420 euro. Hier hadden wij de zinnen opgezet, maar na vandaag ben ik gaan twijfelen omdat ik ook terecht kwam bij de andere set van ONKYO, de HTX-22HD à 300 euro ongeveer.

Het lijkt mij dat de HTX-22HD over decoders en technologieën beschikt die nieuwer zijn en op de LS-V501 totaal ontbreken. De toevoeging HD duidt al op de geschiktheid voor HD audio en video. Verder is de HTX-22HD geschikt om uit te breiden met een kit tot een volwaardig 5.1 systeem, of neem ik aan slechts het toevoegen van een center speaker zodat er een 3.1 systeem ontstaat. De vraag die voor mij belangrijk is, wat is precies het effect van het ontbreken van al deze dingen op een 2.1 luidspreker systeem? En welke zouden jullie kiezen als je de keuze had? Als sommige decoders en technologieën alleen werken met 5.1 dan heb je er immers toch niks aan.

Wat heeft de HTX-22HD wel wat de LS-V501 niet heeft?
Audyssey technologie
Dolby True HD
DTS HD
Onkyo RIHD for System Control
VLSC(Vector Linear Shaping Circuitry) (???)
HDMI kabel die geluid doorgeeft
Aero Acoustic Drive for Powerful and Natural Sound

Wat heeft de LS-V501 wel wat de HTX-22HD niet heeft?
Het is een receiver dus alles wat daarbij hoort.
192 kHz/24-Bit Audio DACs voor DVD audio en SACD
WRAT2 (Wide Range Amp Technology) (???)
Bediening niet op de subwoofer maar los component

Verschil qua luidsprekers?
A-OMF bij de HTX-22HD aanwezig
Luidsprekers van de LS-V501 zijn groter (2x 8 cm cone woofer en een iets grotere tweeter)
Woofer van de LS-V501 is 20cm en max 100 watt, die van de HTX-22HD is 16cm en max watt onbekend

Verschil qua in- en uitgangen?
Kan ik eigenlijk niet zo goed overzien. Bij de HTX-22HD kun je in ieder geval meer luidsprekers aansluiten, aangezien dat een 5.1 versterker is en LS-V501 een 2.1 receiver is. Verder heeft de HDMI meer mogelijkheden bij de HTX-22HD.

Design?
Mijn ouders bevalt het desgin van de LS-V501, ook het formaat van de luidsprekers. Als een andere set echter duidelijk beter is dan willen ze dat vast laten varen.

Mijn idee is dat de LS-V501 gewoon meer geluid kan produceren doordat de speakers en woofer meer vermogen hebben. Er zijn dus toch nogal wat verschillen, maar ik heb het idee dat ik niet in staat ben om te kunnen zeggen wat nu relevant is voor een 2.1 setup. Het geheel moet worden aangesloten op een HDD DVD Recorder en LCD TV (HD ready), beide beschikken over HDMI.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:16

FeaR

In GoT we trust

Ik heb geen ervaring met beide sets, maar om toch even wat te zeggen:

Als eerste moet je je zeker niet blind staren op vermogen. Ten eerste niet omdat je met tien Watt al zeker genoeg vermogen hebt om lekker te luisteren. Ten tweede is Onkyo nu niet bepaald altijd eerlijk betreffende de vermogens die ze opgeven en wat ze daadwerkelijk kunnen redden.

Zoals je zegt heb je met een 2.1 set weinig aan dingen als Dolby Digital (TrueHD) en DTS (HD), omdat deze codecs vooral voor 5.1 / 7.1 opstellingen zijn bedoeld.

Qua ingangen raad ik je aan om "even" de manuals te downloaden van de Onkyo-site. Daar staan afbeeldingen in van de ingangen van beide apparaten. Maar hier kort wat ik zo snel zie:
  • HTX-22HD heeft 2 maal HDMI in en 1 maal HDMI out ten opzichte van 1 in en 1 out van de LS-V501. Wat wel opvalt is dat de LS-V501 maar tot 1080i gaat waar de HTX-22HD tot 1080p gaat. Moet nu geen probleen zijn aangezien de LCD nu HD Ready is, maar just to be sure...
  • HTX-22HD heeft mogelijkheid tot een 5.1 set-up ten opzichte van de 2.1 van de LS-V501
  • HTX-22HD heeft drie S/PDIF ingangen ten opzichte van twee maal van de LS-V501
  • Qua analoge in- en uitgangen zit her redelijk gelijk volgens mij.
  • HTX-22HD heeft geen bron-speler ten opzichte van de DVD-speler van de LS-V501
Plus dat de HTX-22HD dan ook weer een set-up microfoon heeft aangezien deze set beschikt over Audyssey. Maar dan is het dus logisch dat de andere set die ingang niet heeft aangezien deze niet over Audyssey beschikt.

Met de aan te sluiten apparatuur kunnen beide systemen: beide hebben namelijk een HDMI out voor naar de tv. En de beide apparaten hebben sowieso één ingang voor de HD DVD Recorder. Alleen zijn de ingangen met de LS-V501 dan op, de HTX-22HD heeft dan nog een ingang over.

Maar het standaard antwoord betreffende alle audio is heel simpel: ga gewoon naar een winkel waar beide setjes staan en laat je ouders luisteren. Geluid gaat op een gegeven moment toch boven design als je maar de keuze hebt uit een beperkt aantal systemen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-02 20:22
Ik zie dat de HTX-22HD een versterker en subwoofer in 1 heeft. Ik denk dat je er wel rekening mee moet houden, dat als je ouders ooit willen upgraden qua versterker of subwoofer, ze gelijk beide moeten vervangen.
Of je moet uiteraard een andere versterker & subwoofer in één vinden/willen.

Je zegt ook dat er een HDD DVD recorder op aangesloten moet worden. Bij de LS-V501 zit al een DVD-speler ingebouwd, ik weet niet of dit nog verschil maakt? Maar aangezien de HTX-22HD meer ingangen heeft, en als je het niet erg vind dat de versterker en subwoofer één zijn, dan zou ik de HTX-22HD aanraden. Mits het geluid je ouders bevalt uiteraard :)

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-02 10:12

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik ben zelf eigenaar van de htx 22 hd. Ik ben gegaan voor de vormfactor (sub/amp in 1), het gemak van geluid over HDMI (dus niet alleen maar passthrough) en het mooie geluid :)

Ik beloof je dat je in ieder geval mooi geluid uit de htx 22 hd kan toveren ook met een 2.1 opstelling. Als je zeker bent van 2.1 zou ik inderdaad totaal niet letten op HD audio codecs. Ik heb hem een tijdje 2.1 gebruikt en nu 5.1 maar zelfs dan is het verschil tussen DTS en HD-DTS minimaal.

Negatieve puntjes zijn misschien dat de middentonen soms iets ondervertegenwoordigd zijn in het spectrum. Daarnaast hebben ze een tijdje last gehad van verkeerde HDMI boards en zat er wat lichte ruis in het geluid (mits via HDMI aangesloten). Als het goed is is dat inmiddels opgelost in de nieuwe modellen en anders is een snelle reparatie de oplossing. Mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het wel.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de uitgebreide reacties :).
FeaR1986 schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:19:
Ik heb geen ervaring met beide sets, maar om toch even wat te zeggen:

(...)

Met de aan te sluiten apparatuur kunnen beide systemen: beide hebben namelijk een HDMI out voor naar de tv. En de beide apparaten hebben sowieso één ingang voor de HD DVD Recorder. Alleen zijn de ingangen met de LS-V501 dan op, de HTX-22HD heeft dan nog een ingang over.

Maar het standaard antwoord betreffende alle audio is heel simpel: ga gewoon naar een winkel waar beide setjes staan en laat je ouders luisteren. Geluid gaat op een gegeven moment toch boven design als je maar de keuze hebt uit een beperkt aantal systemen.
Mooi dat de huidige apparatuur aangesloten kan worden op de receiver :), weet ik dat ook gelijk zeker nu :).

Voor wat betreft het luisteren. Wij zullen zeker gaan luisteren, alleen voor wat betreft de 22HD zal dat misschien nog moeilijk worden. Je schrijft dat we de keuze hebben uit een beperkt aantal systemen, maar deze systemen heb ik juist geselecteerd om uit te kiezen. Ik sta echter zeker open voor suggesties. Heb jij (of een andere GoTter) dan misschien nog een andere suggestie van een systeem dat zich kan meten met deze twee systemen? Ik heb zelf nog gekeken naar een setje van HK en Denon, maar beide waren een stuk duurder respectievelijk rond de 700 en 1000 euro. Ook losse componenten heb ik even onderzocht, dus kiezen voor een ONKYO 307/507receiver + luidsprekers, maar ook dan zit je razendsnel over die 420 euro heen en de 307 heeft net als de LS-V501 een aantal beperkingen.
Tankiej schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 08:54:
Ik zie dat de HTX-22HD een versterker en subwoofer in 1 heeft. Ik denk dat je er wel rekening mee moet houden, dat als je ouders ooit willen upgraden qua versterker of subwoofer, ze gelijk beide moeten vervangen.
Of je moet uiteraard een andere versterker & subwoofer in één vinden/willen.

Je zegt ook dat er een HDD DVD recorder op aangesloten moet worden. Bij de LS-V501 zit al een DVD-speler ingebouwd, ik weet niet of dit nog verschil maakt? Maar aangezien de HTX-22HD meer ingangen heeft, en als je het niet erg vind dat de versterker en subwoofer één zijn, dan zou ik de HTX-22HD aanraden. Mits het geluid je ouders bevalt uiteraard :)
Als mijn ouders nu een goede set kopen dan laten ze die gewoon staan. Upgraden is niet echt van toepassing. Het lijkt me geen probleem dat er bij de receiver direct een dvd-speler zit ingebouwd. Het enige wat je daarop kan afdingen is dat een dvd-speler eerder kapot kan gaat dan een receiver zonder dvd-speel mogelijkheden.
Lt. Marx schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:10:
Ik ben zelf eigenaar van de htx 22 hd. Ik ben gegaan voor de vormfactor (sub/amp in 1), het gemak van geluid over HDMI (dus niet alleen maar passthrough) en het mooie geluid :)

Ik beloof je dat je in ieder geval mooi geluid uit de htx 22 hd kan toveren ook met een 2.1 opstelling. Als je zeker bent van 2.1 zou ik inderdaad totaal niet letten op HD audio codecs. Ik heb hem een tijdje 2.1 gebruikt en nu 5.1 maar zelfs dan is het verschil tussen DTS en HD-DTS minimaal.

Negatieve puntjes zijn misschien dat de middentonen soms iets ondervertegenwoordigd zijn in het spectrum. Daarnaast hebben ze een tijdje last gehad van verkeerde HDMI boards en zat er wat lichte ruis in het geluid (mits via HDMI aangesloten). Als het goed is is dat inmiddels opgelost in de nieuwe modellen en anders is een snelle reparatie de oplossing. Mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het wel.
Zoals ook FeaR1986 aangaf zal ik naar aanleiding van deze bevindingen de codecs die bedoeld zijn voor 5.1/7.1 systemen wat meer terzijde schuiven. Als het geen invloed of een minimale invloed heeft dan is de reden om te kiezen voor de 22HD op dat punt niet langer relevant.

Je ervaring met de middentonen daar was ik al een beetje bang voor, omdat de luidsprekers toch wat aan de kleine kant zijn. Veelal wordt gezegd dat dit soort satelliet luidsprekers niet in staat zijn tot het goed weergeven van middentonen. De bij de LS-V501 geleverde luidsprekers zijn groter door de dubbele cone woofer en zal dit probleem minder aanwezig zijn denk ik.

----------

Belangrijke punten waar de 22HD zich op onderscheidt is: dat van de upscaling tot 1080p, ook doorgeven van geluid via HDMI, 1 aansluiting meer HDMI en Audessy technologie.

Twee foto's ter illustratie van het design, maar vooral ook het formaat van de luidsprekers:
LS-V501 - volledige foto
Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img/2/u37tnmj.jpg
HTX-22HD - volledige foto
Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img/4/fmus4ct.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 18:14 ]

• Tankiej
Het lijkt me geen probleem dat er bij de receiver direct een dvd-speler zit ingebouwd.
Dat dacht ik ook eerst inderdaad. Maar als ik de Onkyo website bekijk dan is het alleen een versterker + subwoofer. Er zit geen dvd-speler ingebouwd. Als dat wel zo was dan zou ik deze ook niet aanraden :)

Verwijderd

Topicstarter
Tankiej schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:47:
[...]

Dat dacht ik ook eerst inderdaad. Maar als ik de Onkyo website bekijk dan is het alleen een versterker + subwoofer. Er zit geen dvd-speler ingebouwd. Als dat wel zo was dan zou ik deze ook niet aanraden :)
Dat wist ik al, maar misschien kwam mijn antwoord wat verwarrend over :).

De HTX-22HD = versterker (ingebouwd in de subwoofer)
De LS-V501 = receiver + dvd-speler (component)

Waarom zou je het afraden dan als er een dvd-speler in de receiver zit?

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Omdat 2 apparaten in 1 meer mogelikheden heeft om kapot te gaan. En als er dan iets kapot gaat ben je twee functies kwijt tijdens reparatie.

Verwijderd

Lt. Marx schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:50:
Omdat 2 apparaten in 1 meer mogelikheden heeft om kapot te gaan. En als er dan iets kapot gaat ben je twee functies kwijt tijdens reparatie.
net of iedereen een reserve receiver heeft staan...

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ ik snap je reactie niet helemaal. Dat is toch ook precies wat ik zeg? De meeste mensen hebben geen reserve en dus problemen als er iets stuk gaat. Als het mogelijk is koop ik liever dingen los van elkaar dan een 100 functies in 1 apparaat. Gaat er dan iets kapot dan ben je niet meteen 100 functies armer terwijl het gerepareerd wordt.

Stel nu dat een losse dvd speler het begeeft. Kan je toch nog van mooi geluid genieten van de TV/bluray/xbox/Mediacenter/PS3/etc met je losse receiver. Heb je die 2 apparaten in 1 dan is het dubbel vervelend als er 1 van de twee stukgaat.

• Tankiej
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:13:
[...]

Dat wist ik al, maar misschien kwam mijn antwoord wat verwarrend over :).

De HTX-22HD = versterker (ingebouwd in de subwoofer)
De LS-V501 = receiver + dvd-speler (component)

Waarom zou je het afraden dan als er een dvd-speler in de receiver zit?
Ik geloof dat we nu langs elkaar heen praten. Ik heb het puur en alleen over de HTX-22HD, waar dus de versterker + subwoofer 1 component is.
Als daar een dvd-speler ingebouwd zou zitten zou ik dat afraden, vanwege 2 redenen.
De eerste is hetzelfde als wat Lt. Marx zegt, als er 1 ding kapot gaat ben je gelijk 2 dingen kwijt.
De tweede reden is dat een subwoofer nogal eens trilt, en een dvd-speler volgens mij aardig gevoelig is. In ieder geval de lens is dat. Dus dan is er een grotere kans aanwezig dat deze kapot kan gaan in mijn ogen :)

Verwijderd

Topicstarter
Weer even een update ben vandaag langs geweest bij Saturn en daar een aantal systemen bekeken. ONKYO hadden ze niet staan, dus dat niet kunnen beluisteren of kunnen zien. Wel hadden ze een aanbieding van Harman/Kardon (AVR138+DVD28) met JBL SCS 200.5 luidsprekers. Dit alles nu voor 461 euro. Dan heb je losse componenten en een receiver met iets meer mogelijkheden. Maar het kan nog goedkoper als je zelf de ONKYO 507 koopt + de JBL luidsprekers zit je rond de 400 euro. Dan heb je dus alle voordelen van de 22HD en zelfs meer. De vraag is dan alleen of het net zo goed klinkt als de LS-V501 want we willen immers maar maximaal 3.1 gebruiken en niet alle 5 de luidsprekers uit de JBL set.

Eigenlijk begin ik de prijs van de LS-V501 steeds vreemder te vinden. Bij FOKA (goedkoopste) kost deze set 420 euro. Maar een aantal 5.1 sets van ONKYO kosten bijvoorbeeld maar 300 euro. Terwijl het dan gaat om een 5.1 receiver (niet altijd + dvd-speler) + 5.1 luidsprekers. Denk dan aan de Onkyo HT-S 5205 en de HTS 3200.

Voor 250 euro heb je de 507 receiver van ONKYO + dan nog een goede luidspreker set à 200 ben je denk ik beter af dan te kiezen voor de LS-V501. Denken jullie ook niet?

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik het bij het diagonaal lezen miscchien wat gemist maar: heb je al aan tweedehands gedacht?

Ik heb van mijn collega een NAD versterker en CD speler overgenomen en via een tweedehands site een paar zuilen op de kop getikt. Dat heeft me 300 euro in totaal gekost en levert geheid beter geluid dan die kant en klaar setjes :)

Ik zou, voor speakers, toch eventjes de tweedehands markt in de gaten houden :) Met 200 euro kan je een leuke deal doen. Op HTforum staan B&W boekplankes te koop voor 325 euro van 6 maanden oud. En dan spreken we over speakers en geen melkpakjes.

[ Voor 16% gewijzigd door Chevy454 op 11-11-2009 19:13 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Chevy454 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:11:
Op HTforum staan B&W boekplankes te koop voor 325 euro van 6 maanden oud. En dan spreken we over speakers en geen melkpakjes.
Deze om precies te zijn...
Zeer mooie prijs, zeker voor de leeftijd van de speakers, de staat en de accessoires die er nog bij zitten. Al is HT-Forum sowieso vaak een bron van mooie koopjes O-)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip ik ga zeker even op dat forum ook rondkijken, maar tweedehands spullen kopen zit er niet in. Mijn ouders willen gewoon iets nieuws, geen gezeur etc :).

Wel mooie speakers trouwens :P.

edit @ FeaR1986: Zelfs dan nog niet. Dus ga het al niet eens voorstellen aan ze, want dat willen ze toch niet.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 20:42 ]

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Er is een verschil tussen tweedehands en tweedehands....
Sommige dingen zien er tweedehands gewoon echt gebruikt uit en snap je waarom het zo goedkoop is. Op HT-Forum zitten vooral liefhebbers en die gaan een stuk zuiniger met de spullen om. Er zijn mensen die van 15-jaar oude speakers de doos en alle toebehoren nog hebben. En ALS je die B&W's uit de advertentie zou halen dan zouden je ouders het niet eens zien of die doos uit de winkel komt of van een particulier.

Ik heb redelijk wat via HT-Forum gekocht en als er staat dat iets als nieuw is dan is dat ook zo. Niet om HT-Forum op te hemelen of wat dan ook, maar het is gewoon een leuke site met liefhebbers die netjes met spullen om gaan :)

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
FeaR1986 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:16:
Al is HT-Forum sowieso vaak een bron van mooie koopjes O-)
Je bedoelt een aderlating voor mijn spaarrekening? ;)
Er staan inderdaad vaak heel erg goede dealtjes. Denk nu zelf aan die B&W 635 als cadeau voor mijn zus. Dat of een PS3.... Maar bij een PS3 hoort ook goed geluid. :/
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:32:
Mijn ouders willen gewoon iets nieuws, geen gezeur etc :).
Wat voor gezeur denk je dan te krijgen met een speaker? Een receiver kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Maar een versterker van 150 euro welke ooit eens 650 euro heeft gekost, ik wist het wel ;)

Maar het is niet mijn geld hé ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Chevy454 op 15-11-2009 17:22 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Chevy454 schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:21:
[...]
Je bedoelt een aderlating voor mijn spaarrekening? ;)
Er staan inderdaad vaak heel erg goede dealtjes. Denk nu zelf aan die B&W 635 als cadeau voor mijn zus. Dat of een PS3.... Maar bij een PS3 hoort ook goed geluid. :/
Eigenlijk zijn negen van de tien fora dat...
Gisteren voor het eerst op DVD.nl gekeken en mezelf net in kunnen houden om niet de verzameling per direct te verdubbelen. Ook de topics waarin merchandising wordt aangeboden zijn echt te leuk voor woorden...

Maar heb mezelf tot nu toe redelijk in kunnen houden. Enige wat ik besteld heb ik zo'n Now Playing bord op HT-forum. Wilde er altijd al eentje hebben en nu dus de kans genomen aangezien het de laatste actie is :)

Feit blijft dat op dergelijke fora het veelal om liefhebbers gaat die hun spullen koesteren. Als iemand op een dergelijk forum "zo goed als nieuw" zegt dan geloof ik dat en bij sites als marktplaats.nl moet je daar zeker niet van uit gaan...

Verwijderd

Topicstarter
FeaR1986 schreef op zondag 15 november 2009 @ 17:52:
[...]

Eigenlijk zijn negen van de tien fora dat...
Gisteren voor het eerst op DVD.nl gekeken en mezelf net in kunnen houden om niet de verzameling per direct te verdubbelen. Ook de topics waarin merchandising wordt aangeboden zijn echt te leuk voor woorden...

Maar heb mezelf tot nu toe redelijk in kunnen houden. Enige wat ik besteld heb ik zo'n Now Playing bord op HT-forum. Wilde er altijd al eentje hebben en nu dus de kans genomen aangezien het de laatste actie is :)

Feit blijft dat op dergelijke fora het veelal om liefhebbers gaat die hun spullen koesteren. Als iemand op een dergelijk forum "zo goed als nieuw" zegt dan geloof ik dat en bij sites als marktplaats.nl moet je daar zeker niet van uit gaan...
Ik zal je het sterker vertellen iemand heeft, een tijdje geleden alweer, via Tweakers.net mij, plat gezegd, proberen te belazeren door een telefoon met defecten aan mij te verkopen als een volledig werkend toestel. Dan spreek ik over een user met registratie datum in 2000, meer dan 9000 posts en een hele hoge V&A Feedback. Via martkplaats handelen vind ik met elektronica sowieso wat link, dus ik koos voor een 'betrouwbare' user op T.net. Wat is het resultaat? Juist, zelfs dan kun je er nog niet op vertrouwen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb contact gehad met ONKYO support en zij wisten me te vertellen dat volgens hun de 2.1 speakerset niet los wordt verkocht. Dat is dan weer jammer, maar misschien is er wel iets te regelen met een ONKYO dealer. Dat moeten we nog bezien.

• vakantieman
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2025
Leuk om dit topic tegen te komen, ik ben ook op de LS-V501 uitgekomen als aan te kopen set, mits de set niet erg tegen valt bij het beluisteren.

Maar ik lees hier dat de HDMI op de LS-V501 geen geluid doorgeeft, mijn idee van de opstellings was als volgt:

- Popcorn A110 aansluiten via HDMI op LS-V501
- Nintendo Wii aansluiten via component of composiet
- 1 HDMI kabel naar de TV

Mijn vraag is: is bovenstaande mogelijk? Heb ik dan geluid via de LS-V501 en beeld op de TV?
Pagina: 1