[Win 7] Actieve programma's niet zichtbaar in taakbalk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Topicstarter
Hallo,

mijn actieve programma's zijn op de een of andere manier niet meer zichtbaar in mijn taakbalk. Hoe los ik dit probleem op?

De icoontjes van Firefox en iTunes zijn alleen zichtbaar omdat ze er zelf gezet zijn (als favorieten). Er wordt echter ook niet getoond dat ze draaien ... :s

Afbeeldingslocatie: http://img130.imageshack.us/img130/3621/bureaubladz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Na mijn systeem te rebooten is het probleem opgelost ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-06 00:19
Hoe krijg jij trouwens zo dat je tussen je schermen kan scrollen? Bij Vista was er altijd een taakbalkicoontje voor kan ik me herinneren, maar welke sneltoets stond er ook al weer voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190494

diabolofan schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:52:
Hoe krijg jij trouwens zo dat je tussen je schermen kan scrollen? Bij Vista was er altijd een taakbalkicoontje voor kan ik me herinneren, maar welke sneltoets stond er ook al weer voor?
Win toets-Tab(en), of Tab loslaten en met muiswiel draaien.
Win toets-Ctrl-Tab (kan je alle toesten loslaten) en met muiswiel draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
Bedankt, precies wat ik zocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik heb dit ook wel eens. Meestal reboot ik niet, maar haal het proces met de taskmanager weer naar voren (of kill het daar, om het vervolgens opnieuw op te starten).

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vigi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-05 16:41
Bij mij staan ze dan wel gegroepeerd 'onder' het pijltje aan de rechter kant van de taakbalk. Wellicht is de gedachte dat je taakbalk zo wat minder vol is???

Real eyes, Real lies, Realize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-06 00:08

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Iemand hier al een oplossing voor? Rebooten helpt vaak wel maar dat schiet niet echt op.. Taskbar buttons al op never combine gezet maar dit helpt ook niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
Ik snap het plaatje niet helemaal wat erbij hoort. Maar bedoel je nou niet gewoon:
Rechtmuisknop op taakbalk --> Systeemvak: Aanpassen --> En dan de opties veranderen bij sommige programma's. Zo kan je dan een groter rijtje maken met systeemprocessen/programma's die draaien rechtsonderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Het gaat niet om de systeemprocessen rechts onderin, maar programma's zoals internet explorer die niet in de taakbalk te zien zijn.. In het plaatje van de TS zie ik IE en nog een aantal andere programma's, maar geen van deze staat in de taakbalk. Precies dit probleem heb ik ook.

Ook een voorbeeldje hier..
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2hq3sjd.jpg

En na de reboot werkt het wel goed

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/30u367c.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Animal Mother op 10-11-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
Na hoeveel tijd doet hij het opeens niet goed dan/Wat gebeurd er zodat het opeens niet meer goed word weergegeven?

Of is het gewoon dat je opeens ziet dat ze verdwenen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het was gewoon opeens ...
Ik geloof dat het na een potje css was ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
Misschien is Counterstrike nog niet helemaal goed compitabel met Windows 7. Ik weet niet of er voor Windows 7 vanaf de kant van CS al een update is uitgebracht, maar waarschijnlijk komt het dus daardoor.

Hij kan dus blijkbaar niet helemaal goed de taakbalk laden lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Ik zal eens opletten waneer het hier gebeurd.. Ik heb nog geen games geinstalleerd/gespeeld dus daar zal het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik heb het ook wel eens. Ik heb eigenlijk geen games op mijn PC staan. De enige reden die ik kan vinden voor het verdwijnen van een programma in mijn taakbalk is als het om de een of andere reden even niet wil reageren (bijvoorbeeld omdat ik een nogal zware opdracht geef) waarna ik overschakel naar een ander (wel actief) programma. Vooral als dat een systray-only ingesteld iets als outlook, utorrent of foobar is.
* Jester-NL verwijst verder vriendelijk naar boven waar hij al heeft beschreven hoe hij zulks zonder reboot oplost ;)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Pagina: 1