Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik sta op het punt een 2-jarig abonnement te nemen i.c.m. een Nokia 5800 Xpressmusic. Ik heb nu een nokia 7500(designer telefoon jonge:D)

Deze heb ik over een maand 2 jaar.
Voor mij is dit nog steeds een redelijke mobiel om alles mee te doen.

Wat ik me dus afvraag is, ben ik de 5800 niet spuugzat na 2 jaar, of kan ik er dan nog steeds alle normale dingen mee.
Aan de ene kant denk ik ja, hij heeft GPS WIFI alle nieuwe verbindingen en features, aan de andere kant. Hoeveel techniek vliegt er door 2 jaar heen...

Een nadeel voor veel gebruikers is dat de camera slecht is, dit maakt mij niet zo veel uit, dus wat zijn de andere nadelen?

Alvast bedankt

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Tja.... er zijn gadgetfreaks, die elke drie maanden een nieuw toestel nemen en je hebt ook mensen, die rustig een 2-jarig abo met een toestel uitzitten (mits de telefoon aan hun eisen voldoet en goed blijft werken, uiteraard) en daarna, wanneer hij nog steeds niet kapot is, nog een nieuw sim-only abo nemen en in hetzelfde toestel stoppen. Het kan dus allebei.
Ik ken je niet en ik heb ook geen glazen bol ;), dus ik kan nu niet zeggen, of je je nieuwe toestel na twee jaar beu bent, of niet. In telecom en IT gaat alles heel snel, wat nu nieuw is, is over een half jaar alweer oud.
In ieder geval is de 5800XM een redelijk bijdetijds toestel, dat veel biedt, voor relatief weinig geld. En alle "normale" dingen kun je er over twee jaar zeker nog mee doen, hoewel er tegen die tijd vast wel weer nieuwe dingen zijn, die hij niet kan, maar dan heb je ook weer iets om je op te verheugen, wanneer je een nieuw toestel uitzoekt, dat is ook leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

Ik vind de telefoon zelf wel leuk, maar hij is niet super. De browser crasht redelijk vaak als je aan het internetten bent, op de meest random momenten. Nimbuzz, een msn applicatie, crasht ook wel eens, niet zo heel vaak maar het komt voor.

Verder vind ik het toestel nu niet bepaald snel, kan aan mij liggen, maar heb nooit het idee dat het lekker vlot en soepel gaat.
Gelukkig zit ik zelf maar aan een 1jarige abonnement vast. Ik zit wel met smart te wachten op die nieuwe mega firmware update. Mocht er voordat mijn abonnement afloopt (februari) geen verbetering zijn geweest dan gaat dit toestel de deur uit.

Edit:
Ik zou kijken naar een Android of een Windows mobile toestel, komen veel applicaties voor uit en zijn erg populair.

[ Voor 9% gewijzigd door Rye op 10-11-2009 02:57 ]

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Topicstarter
Ja, er is net een aanbieding langsgekomen die deze mobiel zeer goedkoop levert. ik wil gewoon niet meer dan 12 euro permaand aan bellen en smsen besteden, dus kom je snel op een goedkope mobiel uit. Dat is deze juist niet, en dat maakt hem zo aantrekkelijk.

Ik ben wel iemand die een tijdje met iets kan, en zou nie tsnel over een jaar weer iets anders willen, dat vind ik gewoon te duur...

Bedankt voor de reacties! In deze dagen ga ik hem kopen!

Things are cheaper for a reason