Beste Tweakers,
Ik en nog een aantal klasgenoten zijn bezig met een project voor school het project is een web winkel maken voor een bestaand bedrijf.
Dit moet door middel van c# icm asp.net
Nou voorloopt alles goed behalve als ik aan de slag ga met masterpages.
Ik heb een hosting pakket bij argeweb.nl een windows hosting natuurlijk.
Nu heb ik heel simpel het volgende:
Master.master
Content.aspx
Dit voorbeeld komt DIRECT van de msdn site.
Vervolgens upload ik het naar de server bij argeweb.
En dan krijg ik een error, ik kan hellaas niet zien welke omdat dit beveiligd is.
Ik krijg een "Runtime Error" op onderstaande link is het terug te zien.
Linkje
Maar het vreemde is als ik thuis op mijn IIS 5.1 de bestanden zet werkt het als een trein.
Ik heb ook nog even voor de zekerheid op een andere server geprobeerd met IIS 6 ook hier de zelfde error als bij argeweb.
Iemand die mij kan vertellen waarom de hosting sites deze error geven en hoe op te lossen?
Ik en nog een aantal klasgenoten zijn bezig met een project voor school het project is een web winkel maken voor een bestaand bedrijf.
Dit moet door middel van c# icm asp.net
Nou voorloopt alles goed behalve als ik aan de slag ga met masterpages.
Ik heb een hosting pakket bij argeweb.nl een windows hosting natuurlijk.
Nu heb ik heel simpel het volgende:
Master.master
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <%@ Master Language="C#" %> <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.1//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd"> <html> <head runat="server" > <title>Master page title</title> </head> <body> <form id="form1" runat="server"> <table> <tr> <td><asp:contentplaceholder id="Main" runat="server" /></td> <td><asp:contentplaceholder id="Footer" runat="server" /></td> </tr> </table> </form> </body> </html> |
Content.aspx
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <% @ Page Language="C#" MasterPageFile="~/Master.master" Title="Content Page 1" %> <asp:Content ID="Content1" ContentPlaceHolderID="Main" Runat="Server"> Main content. </asp:Content> <asp:Content ID="Content2" ContentPlaceHolderID="Footer" Runat="Server" > Footer content. </asp:content> |
Dit voorbeeld komt DIRECT van de msdn site.
Vervolgens upload ik het naar de server bij argeweb.
En dan krijg ik een error, ik kan hellaas niet zien welke omdat dit beveiligd is.
Ik krijg een "Runtime Error" op onderstaande link is het terug te zien.
Linkje
Maar het vreemde is als ik thuis op mijn IIS 5.1 de bestanden zet werkt het als een trein.
Ik heb ook nog even voor de zekerheid op een andere server geprobeerd met IIS 6 ook hier de zelfde error als bij argeweb.
Iemand die mij kan vertellen waarom de hosting sites deze error geven en hoe op te lossen?