Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word 2007] Redigeren

Pagina: 1
Acties:

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Topicstarter
Beste Tweakers,

Voor mijn school moet ik voor ICT (Waar heb je het voor nodig als je Engels studeert) kunnen redigeren in Word. Ze hebben zelfs een voorbeeld meegestuurd hoe het moet, ware het niet dat de docenten van dit vak deze handleiding al drie jaar niet hebben geupdate, of in ieder geval niets hebben gedaan met Word 2007 cq een handleiding voor Word XP hebben gemaakt. Ik heb dus het probleem dat ik gewoon nergens een optie tot redigeren kan vinden.

Wat heb ik al gedaan?
- Ik ben bijna alle hoofdmenuus doorgegaan, ook bij "beeld" waar in Word XP nog hele menuus stonden.
- Ik heb veel te veel van de Google zoekmenu's gezien (redigeren word 2007) zonder resultaat.
- Ik heb de Microsoft Office hulppagina's doorgespit.
- Ik heb op tweakers ook gebruik gemaakt van de zoekfunctie weer zonder resultaat.

Dus den vraag, weet iemand hoe je met Word 2007 kan redigeren?

nu ik toch bezig ben, weet iemand ook hoe ik met Powerpoint 2007 een link kan maken tot het afsluiten van de presentatie in de pps vorm :)?

[ Voor 3% gewijzigd door Nilsinho op 09-11-2009 16:42 ]

• fnoff
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:26
Bij mij (nederlands word 2007) heet het niet redigeren maar "wijzigingen bijhouden" en staat het onder het tabje controleren (3de van rechts).

• Nilsinho

Nilsinho

Topicstarter
Typisch Microsoft om het op zo'n onlogische plek te gooien en het niet te melden in hun handleidingen. Bleh.

Bedankt fnoff, ik heb hem gevonden. Heel erg bedankt voor je hulp :D

[ Voor 19% gewijzigd door Nilsinho op 09-11-2009 16:44 . Reden: grammar fail ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoezo onlogisch? Wat betekent redigeren volgens jou dan? ;)
nu ik toch bezig ben, weet iemand ook hoe ik met Powerpoint 2007 een link kan maken tot het afsluiten van de presentatie in de pps vorm
Met een stukje VBa kan dat idd, maar je zou ook een link kunnen maken naar je laatste slide. Als je dan doorklikt, dan sluit je PPS vanzelf af :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie UbitMenu. Het Office 2007 menu is inderdaad een ramp, verzonnen door apen met een random nummer generator... ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Nilsinho

Nilsinho

Topicstarter
BtM909 schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:45:
Hoezo onlogisch? Wat betekent redigeren volgens jou dan? ;)
Ik doel meer op het feit dat het eerst bij Beeld - Werkbalken stond en het nu 300 jaar zoeken is.
[...]

Met een stukje VBa kan dat idd, maar je zou ook een link kunnen maken naar je laatste slide. Als je dan doorklikt, dan sluit je PPS vanzelf af :)
Bedankt, ga ik eens proberen!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Nilsinho schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:50:
[...]

Ik doel meer op het feit dat het eerst bij Beeld - Werkbalken stond en het nu 300 jaar zoeken is.
Misschien ligt het aan mij, maar meest logische optie was die 8 ribbons even aflopen :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Nilsinho

Nilsinho

Topicstarter
BtM909 schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:51:
[...]

Misschien ligt het aan mij, maar meest logische optie was die 8 ribbons even aflopen :?
Persoonlijk vind ik hem daar onlogisch staan, dan zou ik er op die plek ook niet naar zoeken. Anyway, het document is af, bedankt voor alle hulp. Achteraf heb je gelijk, want met opmerking plaatsen controleer je de tekst die er staat.
gambieter schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:46:
Zie UbitMenu. Het Office 2007 menu is inderdaad een ramp, verzonnen door apen met een random nummer generator... ;)
En is zojuist geinstalleerd, bedankt ;)!

[ Voor 29% gewijzigd door Nilsinho op 09-11-2009 17:00 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:36

SeatRider

Hips don't lie

Nilsinho schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:50:
[...]

Dan zou je kunnen beargumenteren dat het eerst onlogisch stond. Ik bedoel, ook niet echt intuitief, wel?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nilsinho schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:59:
En is zojuist geinstalleerd, bedankt ;)!
offtopic:
Dat lijkt me heel erg onverstandig, je zult toch moeten wennen aan de ribbon-opzet. En dan kan je het beter nu doen dan later. De komende 50 jaar in je werkende leven ga je nog vele veranderingen in UI meemaken, ik neem aan dat je in 2040 niet meer met Office 2003 wilt werken ;)

Dat je "ICT" moet leren is hartstikke logisch. Als je dingen als redigeren niet kent, ben je te veel tijd kwijt aan onzin die je ook aan je studie kunt besteden. Idem later als je aan het werk bent. Geloof me, schrijven gaat heel veel makkelijker als je weet hoe Word echt werkt. (Of een andere applicatie natuurlijk, maar Word is toch defacto standaard, en vooralsnog ook imho de functioneel meest rijke).

Trouwens, waarom gebruik je een NL Word-versie als je Engels studeert?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

F_J_K schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:36:
Dat lijkt me heel erg onverstandig, je zult toch moeten wennen aan de ribbon-opzet. En dan kan je het beter nu doen dan later. De komende 50 jaar in je werkende leven ga je nog vele veranderingen in UI meemaken, ik neem aan dat je in 2040 niet meer met Office 2003 wilt werken ;)
Ik gebruik het om iets te hebben op terug te vallen als ik echt met 2007 moet werken. Mijn werk-PC heeft zowel 2003 als 2007, maar ik prefereer 2003.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Nilsinho

Nilsinho

Topicstarter
F_J_K schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:36:
[...]
Trouwens, waarom gebruik je een NL Word-versie als je Engels studeert?
Versie staat er al langer op dan ik de studie doe. :)
Pagina: 1