Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste ICT'ers,

Zouden jullie mij kunnen inlichten of de vorm van mensen uit jullie netwerk op de hoogte stellen van een vacature een interessante wijze is om een extraatje te verdienen?

Wat zijn voorwaarden om personen door te geven? Hoeveel wil je er minimaal aan overhouden? Vind je het een bezigheid waarover je denkt dat je makkelijk geld kan verdienen? Gaat het misschien niet tegen je principes in? etc..

Ik hoor het graag en alvast bedankt!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
volgens mij is de mod de vorige keer niet duidelijk geweest?

Interessante wijze om een extraatje te verdienen?

Ik denk dat je beter ergens anders marktonderzoek kan gaan doen.

[ Voor 20% gewijzigd door andreict op 09-11-2009 15:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dit is toch zonder reclame of wat dan ook? Hoe moet ik het dan verwoorden? Ik ben opzoek naar meningen om zaken te kunnen verbeteren. Ik maak toch geen enkele reclame?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:53:
Dit is toch zonder reclame of wat dan ook? Hoe moet ik het dan verwoorden? Ik ben opzoek naar meningen om zaken te kunnen verbeteren. Ik maak toch geen enkele reclame?
Dat zeg ik ook niet, maar je bent bezig met een marktonderzoek ook daar is GOT niet voor bedoelt.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:08

Matis

Rubber Rocket

andreict schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:54:
Dat zeg ik ook niet, maar je bent bezig met een marktonderzoek ook daar is GOT niet voor bedoelt.
Het zou wel kunnen, maar daarvoor heb je eerst toestemming van de Crew voor nodig. Gezien het vorige (gesloten) topic heeft TS dat niet.
Dan heb je idd geen toestemming.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp niet wat voor kwaad mijn topic kan. Ik maak geen enkele reclame en maak ICT'ers simpelweg bewust van het feit dat deze mogelijkheid er voor hun is. Daarnaast vraag ik ook nog eens naar hun mening om zaken te optimaliseren zodat het verdienen van een extraatje nog makkelijker wordt.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:00:
Ik begrijp niet wat voor kwaad mijn topic kan. Ik maak geen enkele reclame en maak ICT'ers simpelweg bewust van het feit dat deze mogelijkheid er voor hun is. Daarnaast vraag ik ook nog eens naar hun mening om zaken te optimaliseren zodat het verdienen van een extraatje nog makkelijker wordt.
Je wilt dat mensen nadenken over die producten en eens gaan kijken of het wat voor hun kan betekenen.
Daarnaast vraag je input om na te denken om hoe meer mensen aangetrokken kunnen worden tot dat product.

Dat heet in het Nederlands gewoon Reclame imo. 8)7

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Verwijderd

Topicstarter
Joh, laten we dan gewoon afspreken dat als je het persoonlijk opvat als reclame, je gewoon niet inhoudelijk reageert.
Sc0rPi0N schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:08:
[...]

Je wilt dat mensen nadenken over die producten en eens gaan kijken of het wat voor hun kan betekenen.
Daarnaast vraag je input om na te denken om hoe meer mensen aangetrokken kunnen worden tot dat product.

Dat heet in het Nederlands gewoon Reclame imo. 8)7

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:08

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:11:
Joh, laten we dan gewoon afspreken dat als je het persoonlijk opvat als reclame, je gewoon niet inhoudelijk reageert.
Als ik je post nu goed lees, krijg ik de indruk dat je degene die je (imo terecht) wijzen op het beleid, de mond wilt snoeren.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Verwijderd

Joh, laten we dan gewoon afspreken dat je topic geen kwaad kan, maar dat GoT hier niet voor bedoeld is, tenzij de crew dit toestaat. Aangezien ze dit eerder al niet hebben toegestaan, lijkt me dat we er verder geen woorden aan buil hoeven te maken

Verwijderd

Topicstarter
Matis schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:13:
[...]

Als ik je post nu goed lees, krijg ik de indruk dat je degene die je (imo terecht) wijzen op het beleid, de mond wilt snoeren.
Nee hoor, ik wil niemand de mond snoeren. Wat voor zin heeft het om continu in herhaling te vallen? Hij vindt het reclame, ik niet. Dus als je geen interesse hebt om inhoudelijk op mijn topic te reageren wat voor nut heeft een reactie dan?

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:18
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:53:
Correct, maar GoT is ook niet bedoeld om jouw businessmodel te verfijnen. Marktonderzoek hoort hier niet thuis.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.