Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik woon hier sinds kort in Brussel. Heb discovery line met dommel verbinding waar ik perfect blij met ben. Ik zou ook graag tv willen. Maar in Brussel heb je zo goed als geen keuze, je hebt coditel(numbericable) en belgacom that's it. Telenet zit hier zelfs niet.

Mijn internet verbinding wil ik niet veranderen, waardoor een abonnement voor enkel digitale tv te absurd duur is met beide maatschappijen.

Ik weet dat het mogelijk is om zwart te kijken via de analoge kabel. In mijn appartement blok zit hier een soort van beveiliging. Zie hieronder:
Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/4373/dscn0231g.th.jpg

Zoals je ziet bij die uiterst linkse zit er niks tussen. Bij de 2e vanaf links zit er zo'n blokje tussen. Dit is het gene wat ik er vantussen moet krijgen, want dat filtert mijn analoge tv dat ik niets meer kan zien. Iemand een idee hoe ik dit ding er van tussen krijg.

Ik weet dat zwartkijken niet mag, maar het is op mijn eigen risico. Zwartkijken mag niet, maar prijsafspraken en monopoli mag ook niet.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Verwijderd

Lijkt me niet. Dit is niet alleen jouw risiko maar ook dat van tweakers.net :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:01

The Eagle

I wear my sunglasses at night

^^^ Met stom.

@RolfLobker: * The Eagle voelt zich vereerd. :)
Nooit gedacht dat ik ooit nog eens in een sig terecht zou komen 8)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

En terecht dat je je vereerd voelt. Dat was voor het eerst in vijf jaar zo ongeveer dat ik mijn sig veranderd heb ;) Was al bijna weer vergeten dat ik je erin gezet had, ik let niet zo op mijn sig. Als je liever hebt dat ik hem verwijder hoef je uiteraard maar een gil te geven :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Beste Stefaanm,

Als eerste: hallo en welkom op GoT :W

Ten tweede wil ik je toch wijzen op De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Als het goed is heb je die gelezen en daar mee akkoord gegaan alvorens je registratie. Als je deze topics nog eens doorleest en dan vooral over hoe te handelen met dergelijke illegale praktijken dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.