Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Hier op kantoor gebruiken we een Exchange Server 2007 in combinatie met Outlook 2003 clients. Wanneer iemand een meeting request binnen krijgt, komt deze automatisch in de agenda van die persoon te staan. Ongeacht of de afspraak al geaccepteerd is of niet. Pas wanneer diegene de afspraak weigert, verdwijnt deze weer.

Persoonlijk vind ik dit totaal geen probleem, maar er zijn medewerkers die er over klagen. Op internet heb ik hier naar gezocht en heb het volgende gevonden:
http://mycomputerangel.wordpress.com/...

Dit heb ik uitgeprobeerd, maar het bleek niet te helpen. Ook niet nadat ik outlook een keer had afgesloten.

Is hier een "oplossing" voor? Of moeten onze medewerkers en maar gewoon mee leren leven?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn deze meldingen als een voorstel en nog geen definitieve afspraken. Er zit dus wel een verschil tussen die 2 meldingen die 1 keer in je agenda staat bij ontvangst.

Eerlijk gezegd weet ik niet waarom je die er niet in wil hebben zo zie je gelijk het blok aan tijd wat de zender van je wil. en of hij gelijk valt met andere afspraken.

Ik vind het niets meer dan een duidelijk overzicht...
Misschien dat iemand anders iets weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:24:
Ik vind het niets meer dan een duidelijk overzicht...
Dit ben ik helemaal met je eens!! Ik kan me ook goed voorstellen dat het door Microsoft zo bedoeld is
Maar goed, mensen moeten altijd iets te klagen hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

voordeel; je kunt potentiele-afspraken direct zien, en daar omheen plannen
nadeel; krijgt verkeerde indruk vna je agenda

maar ... hier idem qua situatie, en op de 2003 clients wordt de afspraak pas toegevoegd nadat deze geaccepteerd is. (zou bijna denken dat niet alle essentiele updates zijn uitgevoerd :X)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naar de updates heb ik ook gekeken. Mijn eigen systeem is volledig up-to-date met alle software, maar ook op mijn systeem gebeurt hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Volgens degenen die de klachten hadden, hebben ze het verholpen door het in de webinterface in te stellen onder "Automatische agendaverwerking".
Pagina: 1