[PW] Extra filter printers: CD/DVD printen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 20:34
Zat vandaag ff te kijken bij printers en het viel mij op dat er geen filteroptie is voor CD/DVD printen.
Mij lijkt het handig om deze in te voegen, aangezien dit voor mij persoonlijk een must is bij een eventuele nieuwe printer.

Misschien ben ik hier wel de enige in, dus daarom mijn vraag.
Moet er een filteroptie voor CD/DVD printen komen in de pricewatch voor printers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Je suggestie zou inderdaad een zinvolle bijdrage zijn voor de categorie printers. Ik zou het filter toevoegen, maar het invullen wordt een probleem. We moeten namelijk telkens prioriteiten stellen en we zullen er de komende tijd niet aan toekomen om deze nieuwe specificatie bij een groot gedeelte van de printers in te vullen.

Wat hier ook bij komt kijken is dat de informatie niet makkelijk beschikbaar is. Het moet dus per printer uitgezocht worden.

De specificatie en het bijhorende filter zou dus toegevoegd kunnen worden, echter hebben we dan wat hulp nodig om voor een relevant gedeelte van de printers het ingevuld te krijgen.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Ok ff afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 18:15
Kunnen users zelf niet die specificaties toevoegen aan het product? Lijkt me dat er wel een aantal vrijwillige tweakers zijn die dat wel willen doen af en toe :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
Als dat zo is wil ik zelf ook wel ff meehelpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Daarvoor moet eerst de mogelijkheid dat deze spec aanwezig is toegevoegd worden. Daarna kun je met behulp van de optie 'specs verbeteren' bij iedere printer aangaven of deze optie aanwezig is.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan

Kraan

Veteraan
De specificatie is inmiddels toegevoegd bij inktjetprinters en mutlifunctionals.

Zoals DirkW zegt, kan je op de productpagina rechtsboven 'Specs verbeteren' klikken en de CD/DVD-printen specificatie invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan

Kraan

Veteraan
Even een aanzetje gegeven:

Inkjet printers
&
Multifunctionals

Pagina: 1