Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

NL Subs via PS3 mediaserver op Xbox 360

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 22:54
Ik weet er zijn tig topics over het gebruik van de consoles als mediaserver maar na het doorlezen van tig van deze topics kan ik geen heldere oplossing voor mijn probleem vinden.

Ik heb de PS3 mediaserver draaiend op mijn Xbox 360 maar ik krijg met geen mogelijkheid nederlandse subs erin.
Waar ik kijk, hier of via google, xboxfora etc overal staat hetzelfde En is voor Engels en NL is voor nederlands.

Als ik in PS3 Media Server bij de transcode-instellingen aangeef dat nl de 1e prioriteit heeft dan blijven de films engelse subs geven :?

Ik het dut geprobeerd, dutch en dus nl maar no go.....

Kan iemand hier wat duidelijkheid over scheppen of me doorverwijzen naar een relevant topic alhier?

TIA

• ScooBY_DoO
Daar ik geen antwoord heb gekregen op bovenstaande en ik met aanvullende vragen zit blaas ik dit topic even nieuw leven in.

De subs zijn na enig speurwerk eindelijk opgelost maar wat nu volgt is nog veel belangrijker;

Werkelijk alles loopt tegenwoordig out of sync. :(

Ik heb een nieuwe SSD gekocht en een clean install van Windows 7 erop gezet.
PS3 mediaserver opnieuw geinstalleerd.
K-Lite mega codecpack erop.
Avisynth erop.
Videolan eropgezet.

Ik heb alle opties nu open maar ten eerste kan ik op een of andere manier op de xbox geen avisynth meer krijgen (niet dat ik weet of dit uitmaakt maar toch).

Ik heb de complete FAQ/help van het programma zelf tig keer uitgeplozen en meerdere instellingen geprobeerd maar ik begin nu radeloos te worden.

Is er ergens een site oid waar ik goede transcode-instellingen kan vinden?
Of een alternatief stukje software dat wel goed, en wellicht wat makkelijker, zijn werk doet?

Tversity heb ik ook geinstalleerd staan maar die speelt geen video_ts etc af en ps3 mediaserver juist wel.

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen want dit begint redelijk frusti te worden.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

Playstation 3 als media center - deel 4

Dit topic zou je nog door kunnen speuren, 90% gaat toch over ps3 media server :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• ScooBY_DoO
scorpie schreef op woensdag 30 december 2009 @ 23:17:
Playstation 3 als media center - deel 4

Dit topic zou je nog door kunnen speuren, 90% gaat toch over ps3 media server :)
LoL, thnx, dat topic had ik net ook gezien maar de ps3 mediaserver had geen vetgedrukte koptekst dus daar heb ik overheen gelezen.

Ik zal dat eens doorspitten, thnx alvast.