Iphone-gebruikers belaagd door 'Rickrolling'-worm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
nieuws: Iphone-gebruikers belaagd door 'Rickrolling'-worm

Wat ik in dit artikel mis is het feit dat de worm ook de binnenkomende SSH uitschakelt, waarmee al geïnfecteerde telefoons dus ook meteen veilig zijn voor mogelijk toekomstige worms. Dit gegeven las ik eerder in een ander artikel hierover (het staat dus ook niet in de bron die t.net gebruikt heeft)
Luckily for the jailbreakers in the audience who may have been affected, there's really no harm done -- at least not with this version of the worm. According to the hacker, this was more of an experiment than anything else. The worm changes your background and then disables inbound SSH, which is a good thing.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb je reactie voorgedragen voor +3 in het grote +3 moderatietopic, .oisyn. Hopelijk lezen een hoop mensen het dan alsnog, als het niet opgenomen wordt door de frontpage admins :)

Verwijderd in "Het grote +3 posts topic"

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:14:
Ik heb je reactie voorgedragen voor +3 in het grote +3 moderatietopic, .oisyn
Oh :D Het was niet de bedoeling naar mijn reactie te linken, ik copypastte de url uit m'n browser maar dat was na het posten van m'n eigen reactie ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had je al voorgedragen voor ik dit topic tegenkwam hoor ;)

/edit
Zo te zien blijftie wel op +3 hangen nu \o/ check de score-uitgifte op die post :)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Heb het ook even als update in het stuk gemeld.

Dank voor de extra info .oisyn :)