[C#] Variable ophalen uit CRM.

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ben bezig met een CRM portal nu wil ik een aan tal waardes vergelijken en deze in een filter stoppen.
Een groot deel van dit portal heb ik van codeplex Het gaat om een waarde die mee word gegeven met het inloggen denk ik. Dit moet denk ik een Guid zijn waarmee het portalaccount aan de organisatie is gekoppeld. Als dit niet het geval is wil ik deze graag ophalen van CRM.

Maar ik zou niet weten hoe ik dit doe. Kan iemand mij daarbij helpen.

Volgende code wil ik de variable invoeren van de organisatie waarvan de gebruiker is ingelogt.
C#:
1
2
3
4
ConditionExpression condition2 = new ConditionExpression();
        condition2.AttributeName = "organizationid";
        condition2.Operator = ConditionOperator.Equal;
        condition2.Values = new object [] { _userbedrijfsid }; // de variable die gevult moet worden met het juist guid

Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven dat jullie mij kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Wat is precies je vraag? Want de conditie is goed opgebouwd.
Wat werkt er niet? Heb je wat meer code dan de opbouw van één object?

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waarom ga je niet verder in je vorige topic?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Wat heb je zelf al allemaal gezocht? Ook bij je vorige topic, laat je een stuk code zien die grotendeels afkomstig van een sample lijkt te zijn. Je laat verder totaal niet zien wat je zelf al allemaal opgezocht hebt.

Ik heb nog nooit wat met Microsoft Dynamics gedaan, maar er is natuurlijk wel gewoon documentatie van.

Als je even snel in de documentatie kijkt zie je al snel dat een User een property heeft die weer naar een organisatie wijst. Daar moet je minstens zelf een eind mee komen.

Lees ook even: Een goede topicstart: De Quickstart door, want ik mis nogal wat informatie in je TS.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.