Hallo allen,
Ben bezig met een CRM portal nu wil ik een aan tal waardes vergelijken en deze in een filter stoppen.
Een groot deel van dit portal heb ik van codeplex Het gaat om een waarde die mee word gegeven met het inloggen denk ik. Dit moet denk ik een Guid zijn waarmee het portalaccount aan de organisatie is gekoppeld. Als dit niet het geval is wil ik deze graag ophalen van CRM.
Maar ik zou niet weten hoe ik dit doe. Kan iemand mij daarbij helpen.
Volgende code wil ik de variable invoeren van de organisatie waarvan de gebruiker is ingelogt.
Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven dat jullie mij kunnen helpen
Ben bezig met een CRM portal nu wil ik een aan tal waardes vergelijken en deze in een filter stoppen.
Een groot deel van dit portal heb ik van codeplex Het gaat om een waarde die mee word gegeven met het inloggen denk ik. Dit moet denk ik een Guid zijn waarmee het portalaccount aan de organisatie is gekoppeld. Als dit niet het geval is wil ik deze graag ophalen van CRM.
Maar ik zou niet weten hoe ik dit doe. Kan iemand mij daarbij helpen.
Volgende code wil ik de variable invoeren van de organisatie waarvan de gebruiker is ingelogt.
C#:
1
2
3
4
| ConditionExpression condition2 = new ConditionExpression(); condition2.AttributeName = "organizationid"; condition2.Operator = ConditionOperator.Equal; condition2.Values = new object [] { _userbedrijfsid }; // de variable die gevult moet worden met het juist guid |
Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven dat jullie mij kunnen helpen