T.net interviewt producer Diablo III - wat wil je weten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Dinsdagavond (10 november) heb ik een telefonisch interview met Jay Wilson, bij Blizzard in dienst als lead producer van Diablo III. Nou kan ik best zelf wat vragen verzinnen (en dat zal ik ook zeker doen), maar wellicht dat er hier ook nog wat interesse is in de game. ;) Mocht je dus van Wilbur iets willen weten over de ontwikkeling van Diablo III, post het dan vooral hieronder en wellicht lees je Wilson's antwoord binnenkort terug in op t.net!

Vragen over de releasedate hebben niet zoveel zin. Het spel zal op z'n vroegst in 2011 uitkomen. Maar leef je verder vooral uit, wat zou je van Wilson willen weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Ik loop zelf niet zo warm voor Diablo 3, omdat ik 1 en 2 nooit heb gespeeld(2 heb ik een uurtje gespeeld maar kwam dr niet in), dus mijn vraag was: waarmee halen ze nieuwe spelers binnen, die het 1e en 2e deel nooit gespeeld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheReaLDeViL666
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 00:11
Waar ik zelf zou willen weten is of er in de toekomst een Diablo MMORPG komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Paul, PM psychoclown even. Die houdt het hele D3 gebeuren nauwlettend in de gaten. Die zal dan ook wel een doos aan vragen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In hoeverre denken ze de 'item-koorts' ten opzicht van Diablo 2 nog te verbeteren? en dan niet alleen pre-fixes en suffixes, maar ook qua uniques, set items, en dergelijk. En het liefst ook nog een indicatie van hoeveel uniques/set items er zijn ten opzichte van deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:26
- Zullen er, en zo ja, in hoeverre mogelijkheden komen om de game te modden voor prive/lanparty-gebruik?
- Hoe zal het online-aspect er ongeveer uitzien? Hetzelfde als in D2 of meer zoals bijvoorbeeld Phantasy Star Online? (Die laatste had lobbies waar veel mensen in konden zitten om een game af te spreken, en daarna kon men makkelijk een private game maken en joinen. Dat systeem zorgde voor veel meer community zonder op een MMO te lijken.)

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
RedHat schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:05:
Paul, PM psychoclown even. Die houdt het hele D3 gebeuren nauwlettend in de gaten. Die zal dan ook wel een doos aan vragen hebben :P
Will do, thx :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:11
Wat hij van Torchlight vind! :)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hoe gaan ze cheaters te lijf in het online gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
GJtje schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:44:
Hoe gaan ze cheaters te lijf in het online gebeuren?
en daaraan gekoppeld het hele bot gebeuren en hun "reclame praktijken" via whisper of game join/spamtexten etc. Dat je spullen kunt kopen via die "winkeltjes" boeit me niet echt maar dat spammen irriteert me mateloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gammro schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:53:
Ik loop zelf niet zo warm voor Diablo 3, omdat ik 1 en 2 nooit heb gespeeld(2 heb ik een uurtje gespeeld maar kwam dr niet in), dus mijn vraag was: waarmee halen ze nieuwe spelers binnen, die het 1e en 2e deel nooit gespeeld hebben?
Zoals ik het nu zie willen ze het toegankelijker maken doordat het nog makkelijker te leren valt door oa. een versimpelde/verbeterde interface en inventory maar waarmee de veteranen toch ook weer kunnen leren slim te gebruiken.
RedHat schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:05:
Thanks, zag een linkje daarstraks al voorbij komen in het Diablo 3 topic :D
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:08:
In hoeverre denken ze de 'item-koorts' ten opzicht van Diablo 2 nog te verbeteren? en dan niet alleen pre-fixes en suffixes, maar ook qua uniques, set items, en dergelijk. En het liefst ook nog een indicatie van hoeveel uniques/set items er zijn ten opzichte van deel 2
Zo'n vraag zal Wilbur waarschijnlijk niet op in (kunnen) gaan helaas maar niet geschoten is altijd mis want dit kwam langs op twitter:
#Diablo: Artists are pushing to create lots of Unique weapons. Nothing we’ll show off just yet. [/tease]—Nov 5th

Mijn vragen kom ik later even op terug, probeer zo'n exclusief mogelijke vragen te bedenken met een hoge kans op goede informatieve antwoorden ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-09 23:02
Zal Diablo III ongeveer hetzelfde hack & slash gevoel hebben als bij Diablo II
Is de wijze van looten nu eerlijker? In diablo II was het rennen & grabben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

cable-one schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:54:
Zal Diablo III ongeveer hetzelfde hack & slash gevoel hebben als bij Diablo II
Is de wijze van looten nu eerlijker? In diablo II was het rennen & grabben
De 2e vraag kan ik wel beantwoorden.
Voor iedere speler valt nu loot die de ander niet kan zien, pas als je het oppakt en neergooid zullen anderen het kunnen zien/oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
De vraag der vragen: Kunnen we eventjes wat demo's krijgen? En wanneer wordt de release date verwacht... welk kwartaal?

En over de classes, zullen we daar spoedig updates over krijgen? En zal er een gelijkwaardige vervanger komen van de Necro gezien de Witchdocter een beetje gay is en geen bone magic heeft :+ ?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Zal D3 net zo'n item trade hebben als D2, of wordt alles soulbound zoals in WoW? Krijgen we een grotere stash, of mogelijkheden te mulen met 1 account? Hoe gaan ze ervoor zorgen dat er beter ingame gehandeld kan worden, zodat een site als d2jsp niet langer nodig is? Komt er een relatief stabiele currency? Hoe gaan ze goldsellers en itemshops bestrijden, of krijgt D3 een Blizzard shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09-2024
Hoe vaak (en hoe?)zal er gekeken worden naar de character balance? (Om te voorkomen dat bepaalde chars het makkelijkst te spelen zijn of het sterkst) en word dit dan per patch gecorrigeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Rene59 schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:26:
Zal D3 net zo'n item trade hebben als D2, of wordt alles soulbound zoals in WoW? Krijgen we een grotere stash, of mogelijkheden te mulen met 1 account? Hoe gaan ze ervoor zorgen dat er beter ingame gehandeld kan worden, zodat een site als d2jsp niet langer nodig is? Komt er een relatief stabiele currency? Hoe gaan ze goldsellers en itemshops bestrijden, of krijgt D3 een Blizzard shop?
Rene :w

Als ik zo vrij mag zijn:
- Hogere level items zullen BoE (Bind on Equip) zijn en dat geldt voor uniques maar van rares is (nog) niet bekend.
- Shared stash is een van de opties die ze in gedachten hebben
- Ze kijken naar de mogelijkheid tot een AH (Auction House) en een goede currency
- Dat moet gold worden en dat gaat moet lukken door oa. BoE, genoeg goldsinks zoals Respeccen mogelijk gamblen etc
- Geen idee, daar ben ik ook benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
psychoclown schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:38:
[...]

Rene :w

Als ik zo vrij mag zijn:
- Hogere level items zullen BoE (Bind on Equip) zijn en dat geldt voor uniques maar van rares is (nog) niet bekend.
- Shared stash is een van de opties die ze in gedachten hebben
- Ze kijken naar de mogelijkheid tot een AH (Auction House) en een goede currency
- Dat moet gold worden en dat gaat moet lukken door oa. BoE, genoeg goldsinks zoals Respeccen mogelijk gamblen etc
- Geen idee, daar ben ik ook benieuwd naar :)
Maargoed dat ik even refreshde, want je was me al voor :>
scenix_ schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:33:
Hoe vaak (en hoe?)zal er gekeken worden naar de character balance? (Om te voorkomen dat bepaalde chars het makkelijkst te spelen zijn of het sterkst) en word dit dan per patch gecorrigeerd?
Het hoe lijkt me niet zo interessant om te weten, maar Blizzard heeft aangegeven dat geen van de karakters overpowered zal zijn ;) Uiteraard zullen ze blijven patchen indien iemand iets vind waardoor een bepaalde klasse toch sterker is dan hij zou moeten zijn (rare item combo's oid)

[ Voor 31% gewijzigd door Morax op 09-11-2009 14:42 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiQie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-10-2023
Uiteraard wanneer D3 nou eindelijk eens uitgebracht gaat worden... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

MiQie schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:46:
Uiteraard wanneer D3 nou eindelijk eens uitgebracht gaat worden... :D
Dat gaan ze sowieso niet zeggen, zie ook maar het SC2 gedoe.
Daar hebben ze een indicatie gegeven maar vervolgens blijkt het toch langer te duren en de implementatie met bnet 2.0 lastiger dan verwacht. Nou hebben we straks met Diablo 3 wel het voordeel dat bnet 2.0 al flink getest is en zal de implementatie ook makkelijker worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Of er al meer bekend is over een eventuele console versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Al een hoop bekend dus, thx voor de antwoorden. Wel 3 potentieel grote minpunten vind ik, aangezien ze sterk van WoW afgeleid lijken imo :(
- Soulbound items; D2 had die onzin ook niet nodig om mensen aan het itemfarmen te houden.
- AH; het is te hopen dat deze flink wat geavanceerde features krijgt, want anders wordt item trade net zo irritant als in WoW.
- Curreny; als er daily quests komen, of meer van dat soort klets waarbij NPC's gewoon cash uitdelen, dan ga ik D3 niet eens spelen.

edit: ik had ze misschien als vraag moeten formuleren t.a.v. ontopic blijven :P

[ Voor 7% gewijzigd door Rene59 op 09-11-2009 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Rene59 schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:21:
Al een hoop bekend dus, thx voor de antwoorden. Wel 3 potentieel grote minpunten vind ik, aangezien ze sterk van WoW afgeleid lijken imo :(
- Soulbound items; D2 had die onzin ook niet nodig om mensen aan het itemfarmen te houden.
- AH; het is te hopen dat deze flink wat geavanceerde features krijgt, want anders wordt item trade net zo irritant als in WoW.
- Curreny; als er daily quests komen, of meer van dat soort klets waarbij NPC's gewoon cash uitdelen, dan ga ik D3 niet eens spelen.

edit: ik had ze misschien als vraag moeten formuleren t.a.v. ontopic blijven :P
- Klopt maar als je erover nadenkt dan snap je waarom ze ladders en ladderresets nodig hebben.
Niet alleen om een soort van competitie te maken maar vooral omdat de waarde van items (zeker icm botten en dupen) erg snel daalt en je ziet hoe het met deze ladder is gegaan... de prijzen waren al laag maar een woord over een reset en heel de economie is ingezakt tot 0.0 en dat is al een half jaar zo...
- Geen commentaar :P
- Je bedoelt zogenaamde random quests? Dat zal er zeker in zitten maar dan ook echt random (niet zoals TL) en geen 'Find x items of monsters y' de rewards zullen verschillen tussen exp/items/gold etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:03

Matis

Rubber Rocket

Ik wil eigenlijk wat basele dingen weten die (afaik) nog niet besproken zijn.
  • Hoeveel acts de game gaat hebben
  • en of er weer 3 moeilijkheidsgraden zijn

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
@psychoclown: Volgens mij komt die waardedaling enkel door botters, dupers, maphackers en hellforge rushers. Als ze dat zouden fixen zou 't volgens mij lang niet zo'n groot probleem zijn. Ik snap dat 't kiezen of delen is, maar dan heb ik liever een levendige item trade met een periodieke reset, dan dat iedereen als een dolle loopt te farmen en van trade amper sprake is (zoals in WoW).

Anyway, er komen dus geen ladder resets begrijp ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In hoeverre wordt Diablo III niet een simpelere offline WoW? Wat gaat de speler wel in Diablo III vinden wat hij nu niet in WoW krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:01:
In hoeverre wordt Diablo III niet een simpelere offline WoW? Wat gaat de speler wel in Diablo III vinden wat hij nu niet in WoW krijgt?
Heb jij Diablo 1/2 wel eens gespeeld? Ik vind het in de verste verte niet op elkaar lijken 8)

Dus wat ga je in Diablo 3 vinden wat je in wow niet krijgt? iig een Uitdaging, en daarnaast een Hack&Slash game.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Rene59 schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:57:
@psychoclown: Volgens mij komt die waardedaling enkel door botters, dupers, maphackers en hellforge rushers. Als ze dat zouden fixen zou 't volgens mij lang niet zo'n groot probleem zijn. Ik snap dat 't kiezen of delen is, maar dan heb ik liever een levendige item trade met een periodieke reset, dan dat iedereen als een dolle loopt te farmen en van trade amper sprake is (zoals in WoW).

Anyway, er komen dus geen ladder resets begrijp ik? :P
Ja klopt maar het is ook niet direct te vergelijken (daarin was ik niet helemaal duidelijk).
In Diablo is fg, als je het mij vraagt, de grootste currency met daaronder (duped) high runes en heeft gold geen betekenis. Echter bij Diablo 3 zal het de currency worden en kun je dus items traden tegen gold en vice versa, als je dus de high end items eruit haalt met BoE (of BoA(ccount) na Equippen) dan heb je al een soort van goldsink en kan het in theorie een paar jaar stabiel blijven.

Anyways om ook maar even mijn bijdrage te doen zal ik al wat vragen posten die ik graag terug zou willen zien. Kunnen later nog wel meer vragen bij komen maar dit is wat ik tijdens het studeren bedacht heb :P

[list]
• Hoe denkt Blizzard over de pet van Torchlight met sell/bag functie?
[list=O]• Enig kans dat followers een soort van bag en of sell functie krijgen?
• Het skillswitchen via Tab zit ook in Torchlight alleen daar kun je maar tussen 2 skills switchen. Zal je bij Diablo 3 tussen meer skills kunnen 'Tab-switchen' of is er ook een limiet van 2 skills?
• In een oud interview is een AH wel eens ter sprake gekomen, is daar inmiddels al meer over nagedacht?
[list=O]• Zoja zal het vergelijkbaar zijn aan de AH van WoW of zal het makkelijker zijn en/of meer handige functies hebben?
• Aan de skills wordt nog flink gewerkt maar die van de Barbarian zijn redelijk polished. Wat is de gedachte achter de cap van 5 skilllevels?
[list=O]• Wordt dit nog opgehoogd tot bijv. 15 zoals in een eerdere build?
• Zal dat niet de variatie in builds verhogen?
• Van bnet 2.0 is nog niet heel veel bekend behalve dat het chatten makkelijker moet gaan. Hoe wordt dit gerealiseerd?
[list=O]• Zal het ook makkelijker zijn friends te joinen?
• Over de friendslist, zal er dit keer geen cap of in ieder geval een hogere op de friendslist zitten?
• Zal er een mogelijkheid zijn tot het instellen van een lootfilter? Dat als je op Alt drukt geen witte items meer ziet.
[list=O]• En een mogelijkheid tot auto oppakken van bepaalde typen items zoals Uniques?
• Zul je als je van town tot town loopt friendly campsites tegen kunnen komen met bijv. een merchant?
• Uit een interview met Jay Wilson over de Wizards resource system werd duidelijk dat zij een glass cannon moest zijn/worden en meer blasty ten nadele van vulnerability. Wat moeten wij daar ons bij voorstellen? Een soort van alternate state?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou wel willen weten of ze een plan hebben voor het releasen van meer informatie betreffende de game.

Hebben ze bijvoorbeeld in de agenda staan wanneer de volgende class openbaar wordt gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:33:
Ik zou wel willen weten of ze een plan hebben voor het releasen van meer informatie betreffende de game.

Hebben ze bijvoorbeeld in de agenda staan wanneer de volgende class openbaar wordt gemaakt?
Dat is voorbijgekomen in een interview van GamesCom/BlizzCon09 dus ik zou het iets algemener vragen, bijv. een media update (dat is ook al heel lang niet meer geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een totaal off-topic vraag voor de beste man:

Nu Starcraft 2 en Diablo 3 nog even op zich laten wachten voor ze speelbaar zijn, wat speelt hij zelf??
(En laat je niet afschepen met Diablo2 :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:01:
Ga eerst diablo 2 eens spelen en vervolgens je mond uitspoelen jij ketter :>

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat er al in de planning om x aantal nieuwe character te brengen in een patch of blijft het voorlopig bij dit aantal?

Ben alleen bang dat hij hier niet op gaat antwoorden :$.

Wat is de reden om runewords weg te laten in dit deel :'(?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die runewords heeft hij ergens in een interview aangegeven recentelijk. Zou je even in het laatste D3 topic moeten kijken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:28
misschien iets van, of hij zonder cd gaat werken, want als ik diablo 3 op mijn laptop in tussenuurtje wil spelen ga ik niet de cd meeslepe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:44:
Dat van die runewords heeft hij ergens in een interview aangegeven recentelijk. Zou je even in het laatste D3 topic moeten kijken! ;)
Dat meen ik me ook te herinneren ja, weet alleen niet of het in het laatste deel staat en anders in de TS kijken bij de updates ;)
hellfighter87 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:38:
misschien iets van, of hij zonder cd gaat werken, want als ik diablo 3 op mijn laptop in tussenuurtje wil spelen ga ik niet de cd meeslepe :P
Gewoon een iso maken van je cd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
scenix_ schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:33:
Ik vind eigenlijk dat de reden dat D2 nog steeds zo veel gespeeld wordt, IS juist de overpowered cookiecutter builds dus mijn vraag zou zijn, hoe blizzard zelf tegen overpowered builds aan kijkt en of het niet heel vervelend voor de gamers is als ze constant een patch moeten downloaden voor wat bedoeld is als een singleplayer game en om er vervolgens erachter te komen dat de patch je char build verneukt heeft
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:53:
Staat er al in de planning om x aantal nieuwe character te brengen in een patch of blijft het voorlopig bij dit aantal?

Ben alleen bang dat hij hier niet op gaat antwoorden :$.

Wat is de reden om runewords weg te laten in dit deel :'(?
is toch al gezegd ergens? dat al vast staat dat er een expansion komt zelfde als LOD, met 2 nieuwe chars

en waarschijnlijk introduceren ze dan met de expansion ook iets van runewords :)

[ Voor 27% gewijzigd door Dalyxia op 10-11-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

• Gaat blizzard ook andere systemen dan de (windows) PC ondersteunen? (lees; Mac-OS en/of Linux systeem?? al dan niet in combinatie met Wine-pakket)
• Andere (nutteloze) vraag; Wat hoopt Jay Wilson onder de kerstboom te vinden?

@Dalyxia; eerlijk gezegd boeit mij het hele windows/mac verhaal niet; ik wil ook leuke(re) spelletjes spelen onder linux. Gezien het porten daarvan peanuts is; mits ontwikkeld voor mac. Waarom een grote doelgroep links laten liggen. Zo zou er ook wat hulp geboden zijn richting Wine project, om WOW beter onder linux te laten functioneren.

[ Voor 95% gewijzigd door himlims_ op 10-11-2009 15:08 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 20:29
himlims_ schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:59:
Gaat blizzard ook andere systemen dan de (windows) PC ondersteunen?
(lees; Mac-OS en/of Linux systeem?? al dan niet in combinatie met Wine-pakket)
standaard zit er bij elke blizzard game een Mac versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lagefrequentie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-08 05:35
ik heb inmiddels zo lang gewacht op dit spel.
ik heb er totaal geen zin meer in.

geef hem dat maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Dalyxia schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:57:
[...]

Ik vind eigenlijk dat de reden dat D2 nog steeds zo veel gespeeld wordt, IS juist de overpowered cookiecutter builds dus mijn vraag zou zijn, hoe blizzard zelf tegen overpowered builds aan kijkt en of het niet heel vervelend voor de gamers is als ze constant een patch moeten downloaden voor wat bedoeld is als een singleplayer game en om er vervolgens erachter te komen dat de patch je char build verneukt heeft
Daar hebben ze iets op gevonden he... respeccen :P
is toch al gezegd ergens? dat al vast staat dat er een expansion komt zelfde als LOD, met 2 nieuwe chars

en waarschijnlijk introduceren ze dan met de expansion ook iets van runewords :)
Sterker nog, ze willen 2 expansions uitbrengen voor Diablo 3.
Hmm dat zie ik niet zo snel gebeuren want ze kijken niet positief tegen runes/runewords aan :)
lagefrequentie schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:40:
ik heb inmiddels zo lang gewacht op dit spel.
ik heb er totaal geen zin meer in.

geef hem dat maar door.
Het spel is vorig jaar pas onthuld als je dat al lang wachten noemt.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:28
yeah helaas werkt dat meestal niet meer :P, teminste bij veel spellen heb je alsnog een crack nodig, tenzij ik iets verkeerd doe natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

hellfighter87 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 08:23:
[...]

yeah helaas werkt dat meestal niet meer :P, teminste bij veel spellen heb je alsnog een crack nodig, tenzij ik iets verkeerd doe natuurlijk :P
Ja ok dat zou ik niet weten, alweer een tijd geleden dat ik een game in doosje gekocht heb.
Wat ik me wel kan voorstellen is dat je je cd-key kan activeren op bnet en een digitale versie kan downloaden. Tenminste dit doen ze wel met oudere games dus waarom ook niet voor nieuwe ;)

Ik ben trouwens erg benieuwd naar het interview :)

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 11-11-2009 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
He guys, het interview heeft inmiddels plaatsgevonden en ik heb een aantal van jullie vragen aan Wilson gesteld en aan het einde mompelde hij iets over 'good questions' dus... ;)

Thx voor jullie input!

Het resultaat binnenkort op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lagefrequentie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-08 05:35
mompelen is al wat ze doen, op het moment dat d3 uit zou moeten komen, gok ik dat de studio failliet is. zo rond 2025 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
lagefrequentie schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:02:
mompelen is al wat ze doen, op het moment dat d3 uit zou moeten komen, gok ik dat de studio failliet is. zo rond 2025 ...
Ik heb zo een gevoel dat je geen idee hebt waar je over praat en ook geen idee welke financiele middelen Blizzard bezit.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

lagefrequentie schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:02:
Nice spam...
Paul Hulsebosch schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:04:
He guys, het interview heeft inmiddels plaatsgevonden en ik heb een aantal van jullie vragen aan Wilson gesteld en aan het einde mompelde hij iets over 'good questions' dus... ;)

Thx voor jullie input!

Het resultaat binnenkort op de frontpage.
Ben benieuwd! Enige insight wanneer we het zouden kunnen verwachten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy-Al
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 16:05
1. - Komt er weer een secret cow level?
2. - Zal er met bnet2.0 ook gecommuniceerd kunnen worden met bnet1.0? (zoals je Crazy-Al@northrend kon voor WC3 en Crazy-Al@europe voor D2 bijvoorbeeld)
3. - Welke games spelen jullie echt vaak die NIET van Blizzard zijn?
3.5 - Drinken jullie je koffie zwart, met suiker, melk, of melk en suiker?

poepscoep! ik moet vaker de laatste post lezen >.<

(of nadenken 8)7 )

[ Voor 10% gewijzigd door Crazy-Al op 11-11-2009 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Crazy-Al schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:23:
1. - Komt er weer een secret cow level?
2. - Zal er met bnet2.0 ook gecommuniceerd kunnen worden met bnet1.0? (zoals je Crazy-Al@northrend kon voor WC3 en Crazy-Al@europe voor D2 bijvoorbeeld)
3. - Welke games spelen jullie echt vaak die NIET van Blizzard zijn?
3.5 - Drinken jullie je koffie zwart, met suiker, melk, of melk en suiker?

poepscoep! ik moet vaker de laatste post lezen >.<

(of nadenken 8)7 )
1. Geen idee
2. Als je het nieuws bij hebt gehouden dan kon je lezen dat Bnet 2.0 een verzamelplaats is voor ALLE spellen van blizzard. Dus je kunt gewoon op accountnaam whisperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

SpoTs schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:25:
[...]

1. Geen idee
2. Als je het nieuws bij hebt gehouden dan kon je lezen dat Bnet 2.0 een verzamelplaats is voor ALLE spellen van blizzard. Dus je kunt gewoon op accountnaam whisperen.
Alleen ze zullen niet D2 etc in bnet 2.0 implementeren dat zal op classic.bnet blijven maar goed wie speelt er bij de release van Diablo 3 nou nog Diablo 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
Ben benieuwd! Enige insight wanneer we het zouden kunnen verwachten? ;)
Waarschijnlijk dit weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Eigenlijk maar één vraag: Wat is de releasedate van Starcraft 2? :P

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

gnimmeL_kraD schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:56:
Eigenlijk maar één vraag: Wat is de releasedate van Starcraft 2? :P
Alsof een dev van het Diablo 3 team daar antwoord op heeft.. besides je bent sowieso te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 21:00

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Het uitgewerkte interview met Wilson - en dus een selectie van de hier gestelde vragen - is inmiddels gepubliceerd. reviews: Interview met Jay Wilson, de producer van Diablo III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Ik heb het artikel nog niet helemaal gelezen, maar zijn antwoord op de 'soulbound items' vraag en wat hij zegt over de focus op item trade bevalt me in ieder geval prima :)
Het is ook wel duidelijk dat ze alles wat met de online multiplay te maken heeft nog niet uitgewerkt hebben.

[ Voor 38% gewijzigd door Rene59 op 16-11-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Haha, in de toekomst! Om je een serieus antwoord te geven: we hebben geen idee wanneer we de vijfde class gaan aankondigen. Misschien volgend jaar, maar misschien ook pas later. Ik kan je wel vertellen dat de class nu absoluut nog niet klaar is om openbaar gemaakt te worden.

Aka, Diablo komt minimaal in 2011 uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

SpoTs schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:13:
Haha, in de toekomst! Om je een serieus antwoord te geven: we hebben geen idee wanneer we de vijfde class gaan aankondigen. Misschien volgend jaar, maar misschien ook pas later. Ik kan je wel vertellen dat de class nu absoluut nog niet klaar is om openbaar gemaakt te worden.

Aka, Diablo komt minimaal in 2011 uit :(
Zou voor jou toch niet zo verrassend moeten zijn, SpoTs?
Dat wisten wij eigenlijk allang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:21:
[...]

Zou voor jou toch niet zo verrassend moeten zijn, SpoTs?
Dat wisten wij eigenlijk allang :)
Ja i know.. maar dit is jammer :P dat betekend dat ik nog minimaal 2 jaar WoW moet doen bij gebrek aan beter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
SpoTs schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:36:
[...]

Ja i know.. maar dit is jammer :P dat betekend dat ik nog minimaal 2 jaar WoW moet doen bij gebrek aan beter :X
Ga lekker Torchlight spelen in de tussentijd. Dikke pret :-)
Pagina: 1