Rene59 schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:57:
@psychoclown: Volgens mij komt die waardedaling enkel door botters, dupers, maphackers en hellforge rushers. Als ze dat zouden fixen zou 't volgens mij lang niet zo'n groot probleem zijn. Ik snap dat 't kiezen of delen is, maar dan heb ik liever een levendige item trade met een periodieke reset, dan dat iedereen als een dolle loopt te farmen en van trade amper sprake is (zoals in WoW).
Anyway, er komen dus geen ladder resets begrijp ik?

Ja klopt maar het is ook niet direct te vergelijken (daarin was ik niet helemaal duidelijk).
In Diablo is fg, als je het mij vraagt, de grootste currency met daaronder (duped) high runes en heeft gold geen betekenis. Echter bij Diablo 3 zal het de currency worden en kun je dus items traden tegen gold en vice versa, als je dus de high end items eruit haalt met BoE (of BoA(ccount) na Equippen) dan heb je al een soort van goldsink en kan het in theorie een paar jaar stabiel blijven.
Anyways om ook maar even mijn bijdrage te doen zal ik al wat vragen posten die ik graag terug zou willen zien. Kunnen later nog wel meer vragen bij komen maar dit is wat ik tijdens het studeren bedacht heb
[list]
• Hoe denkt Blizzard over de pet van Torchlight met sell/bag functie?
[list=O]• Enig kans dat followers een soort van bag en of sell functie krijgen?
• Het skillswitchen via Tab zit ook in Torchlight alleen daar kun je maar tussen 2 skills switchen. Zal je bij Diablo 3 tussen meer skills kunnen 'Tab-switchen' of is er ook een limiet van 2 skills?
• In een oud interview is een AH wel eens ter sprake gekomen, is daar inmiddels al meer over nagedacht?
[list=O]• Zoja zal het vergelijkbaar zijn aan de AH van WoW of zal het makkelijker zijn en/of meer handige functies hebben?
• Aan de skills wordt nog flink gewerkt maar die van de Barbarian zijn redelijk polished. Wat is de gedachte achter de cap van 5 skilllevels?
[list=O]• Wordt dit nog opgehoogd tot bijv. 15 zoals in een eerdere build?
• Zal dat niet de variatie in builds verhogen?
• Van bnet 2.0 is nog niet heel veel bekend behalve dat het chatten makkelijker moet gaan. Hoe wordt dit gerealiseerd?
[list=O]• Zal het ook makkelijker zijn friends te joinen?
• Over de friendslist, zal er dit keer geen cap of in ieder geval een hogere op de friendslist zitten?
• Zal er een mogelijkheid zijn tot het instellen van een lootfilter? Dat als je op Alt drukt geen witte items meer ziet.
[list=O]• En een mogelijkheid tot auto oppakken van bepaalde typen items zoals Uniques?
• Zul je als je van town tot town loopt friendly campsites tegen kunnen komen met bijv. een merchant?
• Uit een interview met Jay Wilson over de Wizards resource system werd duidelijk dat zij een glass cannon moest zijn/worden en meer blasty ten nadele van vulnerability. Wat moeten wij daar ons bij voorstellen? Een soort van alternate state?