Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ervaringen met tvopmijnpc.com *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Iemand ervaring met http://www.tvopmijnpc.com/? Er staat dat je alle zenders kunt ontvangen, RTL4/5, sport 1, film1 enz enz en dat voor maar 5 euro!

Hoe zit het met de kwaliteit hiervan, en kun je daadwerkelijk alles ontvangen?

Vriendelijke groet
Rigo

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 10:49
Wordt HD-TV ook ondersteund ?
Ja, als de omroep uitzendt in HD, dan kun je de programma's meestal ook in HD bekijken.

Bovenstaande staat op de website dat ze dus ook HD aanbieden. Ik denk dat de kwaliteit van de overige zenders dan te vergelijken is met digitale televisie van bijvoorbeeld UPC of KPN

Edit:
Er staat hieronder een opmerking over daolnwod.com van Hari-Bo, dit is een bestaande site niet te verwarren met download.com

[ Voor 20% gewijzigd door scenix_ op 09-11-2009 12:48 ]

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 20:32

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

If it sounds to good to be true... ;)

Nee, wanneer ik wat Google kom ik niet al te positieve reacties tegen. Ikzelf zou er niet erg veel vertrouwen in hebben moet ik zeggen.

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 20:06
Ik vertrouw deze site niet, kijk bijv naar de award logo's van Download.com er staat daolnwod.com

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik het zo zie verzorgen zij enkel de links, niets meer. Dus wat betreft kwaliteit ben je volledig overgeleverd aan wat de zenders zelf online zetten. En dit kan varieren van goed, tot zwaar belabberd.

Overigens kan ik me niet voorstellen dat je film 1 en sport 1 gewoon kunt bekijken, gezien deze normaliter achter een decoder zitten en betaald zijn. Deze kanalen zenden dus ook echt niet zomaar ongecodeerd over internet uit.

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 16:52
Hari-Bo schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:43:
Ik vertrouw deze site niet, kijk bijv naar de award logo's van Download.com er staat daolnwod.com
Dat doen ze met alle logo's die daar staan. Kijk maar eens goed ;).

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Hmm een snel kijkje op de website.
Punt 1; Er wordt nergens verteld welke zenders je precies kan ontvangen? (Ik zie sowieso niet dat ze ook maar 1 zender noemen. Sport1 en Film1 hebben een eigen abonnementsvorm dus ik denk niet dat dat mogelijk is, of het zal wel illegaal zijn.
Punt2; In de FAQ staan welgeteld 8 vragen/antwoorden. De laatste twee doet vermoeden dat mocht het programma niet goed werken je afgescheept wordt met een "sorry de zender zal te ver weg staan"-antwoord.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:38:
Hallo,

Iemand ervaring met http://www.tvopmijnpc.com/? Er staat dat je alle zenders kunt ontvangen, RTL4/5, sport 1, film1 enz enz en dat voor maar 5 euro!

Hoe zit het met de kwaliteit hiervan, en kun je daadwerkelijk alles ontvangen?
Is het niet makkelijker en goedkoper om gewoon direct rtlgemist.nl, sbs6.nl en uitzendinggemist.nl te gebruiken?
Beetje loos om 5 euro te betalen voor iets wat je zonder die site ook gewoon kan bekijken.

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 09-11-2009 12:52 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik vraag me af waar het addertje zit, gratis TV zenders (na eenmalige betaling), ook de commerciële zenders, daar moet een addertje zijn, want het klinkt mijns inziens te mooi om waar te zijn.

Over die award logo's... Zelfs de bestandsnamen vind ik maar raar gekozen. :')

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 09-11-2009 12:48 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hari-Bo schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:43:
http://www.daolnwod.com/ is echter wel gewoon een legitieme site? ;)
anandus schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:45:
[...]
Is het niet makkelijker en goedkoper om gewoon direct rtlgemist.nl en uitzendinggemist.nl te gebruiken?
Beetje loos om 5 euro te betalen voor iets wat je zonder die site ook gewoon kan bekijken.
Ik ben het met anandus eens. If it sounds too good to be true, it probably is.

edit:
En ik gooi er ook nog even een titelfixje bij. :)

[ Voor 4% gewijzigd door pasta op 09-11-2009 12:49 ]

Signature

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:21
Het is simpel... Lees dit op het TROS Radar forum. Ergens op pagina 3 hebben ze het over TVopmijnPC.com

• sajoku
  • Niet online
Mocht je Ziggo hebben kan je nog altijd de Ziggo Live Televisieplayer gebruiken.
meuk: Ziggo Live Televisie Player 1.0.7

Verwijderd

"Het beeld hapert soms. Hoe kan dat ?
Het kan zijn dat de zender waar je naar kijkt heel ver weg staat waardoor de verbinding wellicht wat slecht is. Maar in de meeste gevallen zal dit geen probleem zijn.."

Ze doen alsof 't zendstation in de sovjet unie staat...

Dit samen met de neplogos (whats in the name)... nee.

Verwijderd

Topicstarter
Het is me wel duidelijk nu, niet aan beginnen! Dan toch maar gewoon een tuner aanschaffen!

• scenix_
Ik kreeg een beeld, vergelijkbaar met die van hun website. Daarnaast zit een hele lijst met wat mij zenders lijken, niks bekends. Ik zag daarboven een keuze uit landen, dus hup, gelijk nederkland gekozen. Nog steeds vol verwachting.

Vervolgens krijg ik een lijst met nederlandse prut zenders.
Alles behalve wat ik had verwacht, en wat mij op de website was belooft.
Als ik klik op een zender, opent zich wel het venster van wat op media player lijkt, er komt ook te staan waar ik naar kij, maar het beeld blijft zwart, en dr is ook geen geluid. Dat is dus bij al de zenders.

Bij deze denk ik wat wij allemaal verwachten wat er gebeuren zal als je het aanschaft :)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Die awards zijn echt prachtig...

http://successfulsoftware...the-software-awards-scam/

Niet specifiek voor tvopmijnpc.com, maar meer uitleg over dat soort awards :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Er is ook een topic op het forum van trosradar, ze zijn daar niet echt positief. :)

Edit: Spuit 11. Refreshen is ook een kunst :X

[ Voor 13% gewijzigd door ibmos2warp op 09-11-2009 13:20 ]

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• scenix_
Marv schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:06:
Die awards zijn echt prachtig...

http://successfulsoftware...the-software-awards-scam/

Niet specifiek voor tvopmijnpc.com, maar meer uitleg over dat soort awards :P
Geweldig om te lezen, heb mij er nooit in verdiept maar goed om te weten! :)

• sajoku
  • Niet online
ibmos2warp schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:17:
Er is ook een topic op het forum van trosradar, ze zijn daar niet echt positief. :)
Die link staat letterlijk 6 posts boven die van jouw, door GerarHenninger ...
Dat had je zelf dus ook al door :P
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:03:
Het is me wel duidelijk nu, niet aan beginnen! Dan toch maar gewoon een tuner aanschaffen!
Wat was dan je bedoeling? Een vervanging voor een normaal abonnement of gewoon om tv te kijken via je pc?
scenix_ schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:20:
[...]

Geweldig om te lezen, heb mij er nooit in verdiept maar goed om te weten! :)
Ik hecht sowieso niet zo heel veel waarde aan die awards :). Je ziet het volgens mij ook wel met reviews van bepaalde software. Op tvopmijnpc.com staan bijvoorbeeld ook die hoogstwaarschijnlijk nepervaringen van mensen. Goed googlen en een beetje paranoïde zijn werkt wel goed denk ik.

[ Voor 27% gewijzigd door sajoku op 09-11-2009 13:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
De bedoeling is om tv te kijken op mijn PC, ik woon zo ongeveer op me slaapkamertje dus wil ik er ook graag tv kunnen kijken. Met een kabel aansluiting schijnt dit wel vrij makkelijk te zijn, maar wij hebben geen kabel maar satelliet. Het schijnt dat je dan eerst een decoder moet kopen....

Ik moet nog even uitvogelen hoe dat allemaal zit
sajoku schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:21:
[...]

Die link staat letterlijk 6 posts boven die van jouw, door GerarHenninger ...
Dat had je zelf dus ook al door :P

[...]

Wat was dan je bedoeling? Een vervanging voor een normaal abonnement of gewoon om tv te kijken via je pc?

[...]

Ik hecht sowieso niet zo heel veel waarde aan die awards :). Je ziet het volgens mij ook wel met reviews van bepaalde software. Op tvopmijnpc.com staan bijvoorbeeld ook die hoogstwaarschijnlijk nepervaringen van mensen. Goed googlen en een beetje paranoïde zijn werkt wel goed denk ik.

Verwijderd

Laat me even weten wat je uiteindelijk doet! Heb hier al enige tijd hetzelfde probleem... Ben eigk opzoek naar online tv kijken, ook via een abbonoment of etcetera.. Helaas heb ik XS4all. En vind ik uitzendgemist en etc niet hetzelfde.

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:50:
De bedoeling is om tv te kijken op mijn PC, ik woon zo ongeveer op me slaapkamertje dus wil ik er ook graag tv kunnen kijken. Met een kabel aansluiting schijnt dit wel vrij makkelijk te zijn, maar wij hebben geen kabel maar satelliet. Het schijnt dat je dan eerst een decoder moet kopen....

Ik moet nog even uitvogelen hoe dat allemaal zit

[...]
De linkjes die ik hier noem zijn een zeer goed begin :)
anandus schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:45:
[...]
Is het niet makkelijker en goedkoper om gewoon direct rtlgemist.nl, sbs6.nl en uitzendinggemist.nl te gebruiken?

Verwijderd

anandus schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:04:
[...]
De linkjes die ik hier noem zijn een zeer goed begin :)

[...]
Vind je post persoonlijk niet zon goed begin. De topicstarter vraagt toch echt om TV te kijken, niet herhalingen te kijken. Momenteel zit ik in de zelfde situatie als de topicstarter :)

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:32:
[...]

Vind je post persoonlijk niet zon goed begin. De topicstarter vraagt toch echt om TV te kijken, niet herhalingen te kijken. Momenteel zit ik in de zelfde situatie als de topicstarter :)
Als je geen kabel hebt is digitenne een goed alternatief.

Overigens zijn Ned1/Ned2/Ned3 vaak live te bekijken, afhankelijk van programma.
* anandus is nu Nova (Ned2) aan het kijken, net 10 uur journaal gekeken (journaal 24 of desbetreffende Ned, in dit geval Ned2) en straks Pauw & Witteman (Ned1), allemaal live :)

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 09-11-2009 22:37 ]

Pagina: 1