Het verhaal:
Ik heb een tijd geleden (woensdag 30-09-09 om precies te zijn) een set jamo boxen (A402HCS5) besteld bij super dagdeal voor de mooie prijs van 200 euro. Even later keurig bevestiging binnen gekregen en nergens slechte reviews van de site gevonden dus meteen via ideal betaald.
So far so good, maar na een tijdje niets gehoord te hebben zelf maar eens achter de bestelling aan gegaan (10-10-'09), reactie set heb je dinsdag of woensdag binnen, dus ik was tevreden.
Na die woensdag geprobeerd te bellen maar ik kwam niet door de wachtrij heen en op mijn mailtjes/contactpogingen werd meerdere keren niet gereageerd, dus een mailtje gestuurd met de melding dat ik thuiswinkelplatform erbij had gehaald in de hoop dat er dan iets gedaan zou worden met mijn mailtjes (21-10-'09).
Nadat thuiswinkelplatform contact op had genomen met de mensen van superdagdeal/vergelijk.nl werd ik dezelfde dag nog gebeld en alles zou goedkomen, thans volgens de mensen van super dagdeal.
Vervolgens een mailtje dat de boxen op 23-10-09 bij me geleverd zouden worden, maar er was geen track en trace nummer, geen statusverandering op de site etc. Uiteraard werden de boxen dus ook niet geleverd op de 23e en heb ik weer een keurig mailtje gestuurd over de gang van zaken.
Vervolgens weer contact met het thuiswinkelplatform gehad over de afhandeling en de boxen zouden weer verzonden zijn op 26-10-09, dit was natuurlijk ook niet het geval maar wat mailtjes en veel gezeik verder had ik op 03-11-09 toch echt boxen binnen, zelfs een 5.1 set.
Het was alleen de jamo a102hcs5 ipv de a402hcs5, maar ik was helaas zo blij dat het eindelijk goed leek te zijn dat ik uberhaupt het hele pakket amper heb gezien en dat ik dus de postbode niet het pakket heb laten houden
Nu heb ik inmiddels weer een lading mailtjes verstuurd en gebeld en ze zouden de set vrijdagochtend om komen ruilen (a402 afleveren en de a102 meenemen) en ik zou donderdag (05-11-09) nog een mailtje krijgen over hoe laat en hoe en wat.
Dat mailtje kwam niet en ik heb ze zelf vrijdagochtend maar proberen te bereiken via de telefoon en kreeg daar doodleuk te horen dat het maandag werd en daar werd me plechtig beloofd dat de set maandagochtend zou worden omgeruild.
Nu is het inmiddels maandagochtend geweest en nu staan er nog steeds een stel jamo a102hcs5 speakers te wachten op de postbode.
Zelf weer contact opgezocht en de speakers waren vertraagd vanuit jamo, het magazijn zou me hierover hebben moeten bellen volgens de klantenservice, maar dat is niet gebeurd. Mij is toegezegd dat de speakers dinsdag (10-11-09) worden geleverd.
Dinsdag op tijd bericht gekregen van super dagdeal dat met jamo het e.e.a. was misgelopen, resultaat mijn speakers zouden woensdag pas komen.
Woensdag (11-11-09) telefoon gehad dat de fout bij jamo lag en dat ik daarom een jbl set zou krijgen, die veel duurder en beter zou zijn en die dus ingeruild zou worden voor de jamo a102 die nog steeds hier stond, waar ik dus mee akkoord ging.
Vervolgens komt er een koerier aan de deur met een jbl scs200.5 set, gezien mijn tot dusverre niet geheel vlekkeloos verlopen afhandeling maar even die set opgezocht op kieskeurig voordat ik wilde tekenen voor ontvangst.
resultaat, een jbl scs200.5 kost 145 euro incl. verzending, de set die ik heb besteld kost normaal 430 incl. verzending, van een gelijkwaardig/vergelijkbaar product kan hier dus totaal geen sprake zijn. Dat er een niet vergelijkbare set aan de deur komt is tot daar en toe, maar dat ik wordt behandeld als een idioot ben ik minder over te spreken. Dus ik heb beide sets met de koerier meegegeven.
Weer contact gehad met super dagdeal, mij is toegezegd dat ik de jamo a402 ga krijgen, echter zit hier een week levertijd op omdat deze niet op voorraad zou zijn. Kan gebeuren op zich, maar ik heb toch al echt anderhalve maand geleden de bestelling gedaan, waarom is die set dan niet gewoon meteen besteld?
Contact gehad met mensen van vergelijk.nl die de handelswijze van super dagdeal niet apprecieerde en ze hebben me aangeboden om me het gehele aankoopbedrag te vergoeden en de speakers cadeau te doen omdat alles nogal vervelend verlopen is
Inmiddels zijn we weer een week verder (19-11-09), nog niets gehoord van de jamo a402hcs5 die gezien de opgegeven 7 dagen toch wel ongeveer voor de deur zou moeten staan, dus maar weer eens een mailtje gestuurd naar de mensen van super dagdeal.
't is weer de 25-11-'09, de speakers zouden weer vertraagd zijn vanuit jamo, maar mailtjes gestuurd en vandag of morgen moet de set bij superdagdeal aankomen en dan wordt er een afspraak gemaakt met mij...waar heb ik dat eerder gehoord
't is inmiddels 4-12-'09, het geld is inmiddels terug op mijn rekening gearriveerd
Woensdag 9-12-'09, de speakers zijn eindelijk binnen
Huidige status:
de speakers zijn er...eindelijk
[ Voor 60% gewijzigd door Bastard op 09-12-2009 23:28 ]