Toon posts:

Bose 321 system

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me een Bose 321 systeem aangeschaft en kan maar niet het geluid van de tv door de boxen laten komen, dvd afspelen en radio gaan voortreffelijk. Wat doe ik mis dat het geluid van de tv niet doorkomt ? Ik heb een hdmi aangesloten op de tv en de rood-wittekabel voor de audio.
Heeft iemand een oplossing ?
Alvast bedankt

Verwijderd

Niet helemaal de bedoeling om dit soort vragen hier te stellen omdat over het algemeen met een handleiding al een hoop "problemen" opgelost kunnen worden, maar vooruit dan maar;

Afbeeldingslocatie: http://www.bose.com/images/home_entertainment/components/pc_321gs_mc_back_l.jpg
Dit is de achterkant van je Bose set. De drie plugjes boven de letters TV onder de sectie Audio In zijn de plugjes die je moet gebruiken. (dit had je kunnen vinden in de gebruiksaanwijzing van de Bose set)

De "audio uit" van je tv moet je verbinden met de witte en rode tulp plug die ik eerder noemde. Het kan zijn dat je de tv moet forceren de audio uit te gebruiken. Over het algemeen kan dat in de menu's van de tv onder de sectie geluid waarbij je aangeeft dat je niet de ingebouwde luidsprekers wilt gebruiken, maar een externe audio set/audio uit. (dit had je kunnen vinden in de gebruiksaanwijzing van je tv)

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

in het vervolg:
Lees de gebruiksaanwijzing, je hebt er immers voor betaald ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Brilsmurfffje op 09-11-2009 21:50 . Reden: spellingsfout ]

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 17:17
brilsmurfffje schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:00:
in het vervolg:
Lees de gebruikszaamwijzing, je hebt er immers voor betaald ;)
En dat is het enige dat je na 5,5 uur nog toe te voegen hebt? Ik snap wel waarom je jezelf brilsmurfffje hebt genoemd ja. :)

En om even de brilsmurf uit te hangen: het is gebruiksaanwijzing, niet gebruikszaamwijzing.

[ Voor 12% gewijzigd door dreamscape op 09-11-2009 16:09 ]

Punctuality is the politeness of kings

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:38

FeaR

In GoT we trust

Blijven we wel lief voor elkaar :>

Al kan ik sommigen geen ongelijk geven. Mede door het inderdaad niet doorlezen van een eventuele manual. Maar aan de andere kant: allen zo iet toevoegen is wellicht meer een flame dan een nuttige toevoeging :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

FeaR1986 schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:33:
[MBR]Blijven we wel lief voor elkaar :>[/]

Al kan ik sommigen geen ongelijk geven. Mede door het inderdaad niet doorlezen van een eventuele manual. Maar aan de andere kant: allen zo iet toevoegen is wellicht meer een flame dan een nuttige toevoeging :)
Offtopic: ik had ook nog RTFM kunnen zetten maar dat is zo onbeleefd

Ontopic: Ik geloof dat de TS geholpen is

[ Voor 4% gewijzigd door Brilsmurfffje op 09-11-2009 21:53 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:38

FeaR

In GoT we trust

brilsmurfffje schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:53:
[...]Offtopic: ik had ook nog RTFM kunnen zetten maar dat is zo onbeleefd
Maar de essentie van beide manieren komt op hetzelfde neer. En beide quotes helpen de TS niet heel erg op weg. Dat je het noemt is tot daar aan toe, maar zet er dan ook iets naast waar de TS wél wat aan heeft. Dus je had het eigenlijk achterwege moeten laten... Maar net wat ik zeg: ik snap je "frustratie" en neem het je ook niet kwalijk :)

Maar goed: terug ontopic (in zoverre dat nog nodig is...) :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1