https://www.youtube.com/@Klunssmurf-zc3yd/featured
Lijkt me niet. Het is nog niet dermate grootschalig aanwezig bij thuisgebruikers etc dat de behoefte overheersend is. GPGPU begint pas net uit z'n kinderschoentjes te kruipen. 2010 lijkt me daarvoor een beter startpunt
Verwijderd
Dat vind ik zelf een bijzonder slecht argument; omdat je ermee voorloopt op de toekomst zouden we er geen topic over moeten openenJejking schreef op maandag 09 november 2009 @ 01:17:
Lijkt me niet. Het is nog niet dermate grootschalig aanwezig bij thuisgebruikers etc dat de behoefte overheersend is. GPGPU begint pas net uit z'n kinderschoentjes te kruipen. 2010 lijkt me daarvoor een beter startpunt
Als de TS zich erin aan het verdiepen is, lijkt hij me de juiste persoon om zo'n topic te openen, en zien of er respons komt?Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 03:06:
Dat vind ik zelf een bijzonder slecht argument; omdat je ermee voorloopt op de toekomst zouden we er geen topic over moeten openen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ben me er wel in aan het verdiepen maar dat betekent nog niet dat ik er ook verstand van heb.
Ik ben ook eerlijk genoeg om toe te geven dat m'n kennis minimaal is op GPGPU gebied.
Een overzicht met hardware en evt. ondersteuning gaat me wel lukken maar van GPGPU software weet ik geen ruk.
Het valt me juist ontzettend tegen om door de bomen het bos te zien...vandaar dat ik de vraag stelde over een sticky.
Ik ben ook eerlijk genoeg om toe te geven dat m'n kennis minimaal is op GPGPU gebied.
Een overzicht met hardware en evt. ondersteuning gaat me wel lukken maar van GPGPU software weet ik geen ruk.
Het valt me juist ontzettend tegen om door de bomen het bos te zien...vandaar dat ik de vraag stelde over een sticky.
Het lijkt met dat een topic met veel en correcte informatie sticky gemaakt kan worden.
For starters qua GPGPU-software: de nodige Distributed Computing projecten zoals Folding@Home, SETI@Home, Collatz Conjecture, Milkyway@Home, GPUGRID. Ook Adobe CS4 kan gebruik maken van CUDA
Wikipedia: GPGPU, Wikipedia: Stream processing en Wikipedia: CUDA en de open standaard Wikipedia: OpenCL doorlezen, netjes verwoorden moet al een bult info opleveren.
Voor de hardware: nvidia 8-serie en hoger, ati 2900-serie en hoger.
For starters qua GPGPU-software: de nodige Distributed Computing projecten zoals Folding@Home, SETI@Home, Collatz Conjecture, Milkyway@Home, GPUGRID. Ook Adobe CS4 kan gebruik maken van CUDA
Wikipedia: GPGPU, Wikipedia: Stream processing en Wikipedia: CUDA en de open standaard Wikipedia: OpenCL doorlezen, netjes verwoorden moet al een bult info opleveren.
Voor de hardware: nvidia 8-serie en hoger, ati 2900-serie en hoger.
Ik ga eerst eens beginnen met een lijst met de hardware en de ondersteunde "talen", Open CL, C+, directX, Brook enz..
De software kant is zo groot dat ik nog even niet weet hoe ik dit in een sticky moet verwerken....en zal dit ook eerst voorleggen voordat ik het post.
De software kant is zo groot dat ik nog even niet weet hoe ik dit in een sticky moet verwerken....en zal dit ook eerst voorleggen voordat ik het post.
Pagina: 1