Knipperende vensters WIndows 7 Pro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vanavond last van knipperende vensters. (browsers en andere vensters). Dit gebeurd alleen met de actieve venster.

Het is net als je je browser open hebt staan en je 1x op een icoon op je desktop klikt en dan weer op je browser klikt.... alleen gaat dit automatisch.

Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:57

Umbrah

The Incredible MapMan

Vaak is dit een videokaart/driver gerelateerd probleem, wat voor videokaart heb je, en welke driver daarvoor heb je? Is het wel een WDM1.1 driver? Heb je ook artefacts in bepaalde 3D-tests?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat dit geen videokaart probleem is, verder ziet het scherm/beeld er normaal uit. Tussen het knipperen zit ongeveer 3 seconden (net alsof het scherm de ene keer wel geselecteerd is en de andere keer niet).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
klinkt als een trojan of ander programma die telkens de focus steelt? Kijk eens in taskmanager of je vreemde programma's ziet?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Draaien geen vreemde programma's

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 00:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb het systeem even uit en aan gezet en het ziet er naar uit dat het geknipper weg is (gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
Je gaat serieus vertellen dat je dit topic aan hebt gemaakt vóórdat je je systeem een keer opnieuw hebt opgestart?

Misschien moet je eens The IT Crowd kijken, als daar iemand belt naar de helpdesk nemen ze op met "Have you tried turning it off and on again?" ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:16
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 00:36:
Heb het systeem even uit en aan gezet en het ziet er naar uit dat het geknipper weg is (gelukkig)
Altijd eerst rebooten voordat je andere dingen gaat proberen. :)

Lijkt wel alsof ik op me werk ben hiero 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het systeem al eerder opnieuw op laten starten en toen kwam het na een minuut of 5 weer terug. Gelukkig is dit zo te zien nu niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga morgen nog wel even op m'n gemak alles nalopen.... het actieve venster gaat weer kerstboomlampje spelen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag begon de dag weer met knipperen. Ik ben toen maar even gaan kijken wat ik het laatst had geïnstalleerd, omdat de anti-trojan en virus programma's niets konden vinden.

Wat bleek... na verwijderen van het laatst geïnstalleerde programma (Nero 9 HD) is het geknipper eindelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er achter wat het probleem veroorzaakt.... Dit blijkt de software van Logitech (muis en keyboard) te zijn. Zodra deze uitgeschakeld word, stopt ook direct het knipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielmolenaar
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-05 13:12
mooi, ook weer opgelost
Pagina: 1