Kan niet meer zoeken op autoscout24.de

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Topicstarter
Goedenavond!

Omdat ik 18 ben en mn rijbewijs ga halen, ben ik ook op zoek naar een auto. Omdat ze in duitsland veel goedkoper zijn, ben ik van plan er daar een te halen. Daarom ben ik op autoscout24.de opzoek naar een auto.

Als ik de gegevens van een auto invul die ik zoek, en ik druk op zoeken gebeurt er niks. FF geeft 'Loading' aan, maar het balkje rechtsonder loopt niet vol en de pagina verandert ook niet.

Wat ik invul is:
Marke: Nissan
Modell: Micra
KMstand bis: 150000
Erzulastung von: 1999
Kraftstof: Benzin

Ik heb ook al geprobeerd op een ander merk te zoeken met verder dezelfde gegevens, maar niks. Op de laptop van mn moeder kan ik zoeken wat ik wil, en daar lukt het wel gewoon. Een firewall heb ik sinds 2006 niet meer, en de plugins in FF uitschakelen werkt ook niet.

Ook heb ik internet explorer (7 volgens mij) geprobeerd met hetzelfde resultaat. Mijn OS is Windows Vista HP. Wie kan mij in de goede richting duwen? Alvast bedankt!

Edit: Het heeft tot en met donderdag wel gewoon gewerkt, en ik heb niks geinstalleerd / gewijzigd die datum.
Edit: Als ik alleen Nissan als merk invul, en verder alles standaard laat doet die het ook. Heel raar dus :?

[ Voor 10% gewijzigd door tdw op 08-11-2009 20:44 ]

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:49

Duinkonijn

Huh?

met Win7/IE8 doet hij het hier.

http://www.autoscout24.de...um=True&sort=price&zipc=D

Vergeet niet dat als je je auto invoerd, diverse andere kosten kwijt bent.

tijdelijke verzekering + export platen of vervoerskosten
keuringskosten
kenteken papieren + platen
bpm (altans de restwaarde)

Succes :)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Topicstarter
Bedankt! Die link deed het, alleen nu heb ik 5 auto's aangeklikt en weer hetzelfde probleem.
Duinkonijn schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:13:
tijdelijke verzekering + export platen of vervoerskosten
keuringskosten
kenteken papieren + platen
bpm (altans de restwaarde)
Hier was ik me van bewust ja :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

tdw schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:53:
[...]

Bedankt! Die link deed het, alleen nu heb ik 5 auto's aangeklikt en weer hetzelfde probleem.
Mm misschien je cache ed wissen? (extra --> opties) of een andere browser nemen (ie8 of Firefox)

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Topicstarter
Duinkonijn schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:58:
[...]

Mm misschien je cache ed wissen? (extra --> opties) of een andere browser nemen (ie8 of Firefox)
Cache wissen hielp niet. Zit nu in safe mode, en dan werkt het wel :? Ik ga even scannen voor virussen.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn

Duinkonijn

Huh?

misschien een invoegtoepassing/toolbar die de boel zit te zieken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-06 21:16
Je kunt ook een portable browsertje proberen; dan hoef je geen complete nieuwe install te doen van een normale browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-06 20:13
Ik heb ooit een BMW 5-serie willen importeren (bouwjaar 2004) alleen de occasionprijzen waren bijna gelijk aan die van hier in Nederland. Komt nog eens BPM en al die andere kosten bij, was niet de moeite waard dus.

Hier werkt het overigens met IE8 op Vistax64

[ Voor 10% gewijzigd door RedHat op 09-11-2009 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkus_donor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-11-2024

henkus_donor

bla is bla

Goed alternatief is deze site
Ben zelf ook aan het kijken voor een leuke audi uit Duitsland....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Topicstarter
Dank voor de reacties!

Ik ben, toen ik AVG aan het werk wou zetten, even door dat beginscherm heengelopen en daar stond een 'LinkScanner'-dingesje. Die heb ik uitgezet en nu werkt het wel gewoon. :) Erg vreemd, dat wel.

~ James May

Pagina: 1