Toon posts:

Feedback op mijn samengestelde systeem.

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views

Verwijderd

Topicstarter
Yo allemaal,

ik heb zelf een systeem samengesteld op alternate. Ik weet dat de onderdelen goedkoper te vinden zijn via jullie pricewatch, maar dit is wat ik nu heb:

Afbeeldingslocatie: http://i49.photobucket.com/albums/f255/Eitje079/systeem.jpg

Ik wil deze pc gaan gebruiken voor van alles. Ik doe zelf een multimedia/ict opleiding, waardoor ik met Adobe pakketten en dergelijke moet kunnen werken. Verder wil ik er ook op kunnen gamen.

Ik wil ook een tijdje met de pc kunnen doen. In de toekomst wil ik uiteraard naar 8 gig of meer gaan en tweede videokaart erbij gooien. Verder wil ik dan een SSD-Harddisk kopen om m'n OS op te draaien, maar die zijn nu nog erg prijzig.. Is mijn systeem dan geschikt voor de toekomst?

Gaat alles in me kast passen en werkt dit allemaal met elkaar zo? Heb ik de juiste fabrikanten gekozen voor mijn apparatuur? Mijn budget is 1000 euro.

Alvast bedankt ;)

EDIT: Dit is makkelijker:

#ProductPrijsSubtotaal
1Antec Nine Hundred Zwart€ 80,06€ 80,06
1Corsair HX750W€ 114,29€ 114,29
1Intel Core i7 860€ 224,85€ 224,85
1MSI P55-GD65€ 127,-€ 127,-
1OCZ Platinum Low Voltage OCZ3P1333LV4GK€ 92,90€ 92,90
1Samsung SH-S223B€ 18,56€ 18,56
1Sapphire HD5850 1GB GDDR5 PCI-E (Game Edition)€ 216,95€ 216,95
1Seagate Barracuda 7200.11 ST31500341AS, 1.5TB€ 93,90€ 93,90
ImporterenTotaal€ 968,51

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 20:33 ]

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Je mag volgens het CSL Beleid niet losse topics openen je kan zoeken in de standaard topics hier: *LET OP* - Wat moet ik kopen

Mooie pc, alleen heb je wel een erg dure PSU, en misschien zelfs wel een beetje overpowered.

I don't hate you, I nothing you

Verwijderd

Topicstarter
Hmm okee, ja ik wil er later nog een videokaart bij stoppen en dan heb ik wel veel power nodig lijkt mij..

Maar wat bedoel je met overpowered? Kan dat dan?

Ik zou graag wat meer reacties willen op mijn systeem.. ik weet er niet heel veel vanaf.. ik heb wel het internet gebruikt om tot deze samenstelling te komen.. ;)

iig bedankt.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Lees inderdaad altijd eerst even het beleidtopic dat boven ieder subforum staat :). Dit soort topics zijn in losse vorm namelijk niet toegestaan. Je kunt het beste even in [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht kijken. Daar staan links naar de Best Buy Guides; een samenstelling van onderdelen die door de forumleden van Tweakers.net samengesteld is. Omdat mensen vaak een aantal dingen wijzigen aan de onderdelen opstelling zijn er [BBG Aanschaf]-topics gemaakt waar je met vragen terecht kunt :). De links naar deze topics staan ook in het topic overzicht.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.