Ik heb vorige maand een MSI Starbox gekocht. Na er een maandje goed mee gewerkt te hebben, brand het groene lampje van de HD niet meer, alsmede dat het icoontje niet meer verschijnt. De HD zelf maakt wel licht zoevend geluid, zoals gebruikelijk is. Ik heb hem vanmorgen nog wel een keer aan de praat gekregen en kreeg toen wel het icoontje te zien (na een aantal malen de USB kabel in de Starbox geplaatst te hebben). Alleen krijg ik de Starbox nu totaal niet meer aan de praat wat ik ook probeer. Ik heb een andere USB poort geprobeerd, ook een andere computer (computers zijn pas 1,5 jaar oud, dus voorzien van voldoende stroomvoorziening op de USB). Ook heb ik een andere kabel geprobeerd, maar het mag allemaal niet meer baten.
Wat denken jullie, ligt dit aan de behuizing van MSI of zou de 2,5 inch schijf stuk zijn. Ik denk zelf het eerste, maar wil het zeker weten. Ik moet er namelijk niet aan denken als het schijfje zelf stuk is, aangezien hier belangrijke data op staat.
Wat denken jullie, ligt dit aan de behuizing van MSI of zou de 2,5 inch schijf stuk zijn. Ik denk zelf het eerste, maar wil het zeker weten. Ik moet er namelijk niet aan denken als het schijfje zelf stuk is, aangezien hier belangrijke data op staat.