Toon posts:

schermproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een notebook medion akoya s5612 (md 97930) gekocht in de supermarkt aldi Ik ervaar echter grote schermproblemen. het scherm verduisterd en licht weer op wanneer het er zin in heeft tijdens het werken op de laptop en dit is zeer irritand. Ik heb reeds in het energiebeheer ( besparing) de optie " het scherm nooit verduisteren" aangevinkt maar hij wil of kan blijkbaar deze wijziging niet opslaan. Mischien heeft er reeds iemand hetzelfde probleem vastgesteld en weet hiervoor een oplossing of is dit een fout in de laptop zelf en moet ik hem onder garantie terugbrengen naar aldi. alle mogelijke tips zijn van harte welkom. met dank op voorhand, Tom
weg

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-12 22:52
Staat er geen software op van Medion o.i.d. wat hier aan prutst?

Groeten doen we overigens niet op GoT. Doe je automagisch al. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door The Realone op 08-11-2009 17:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
enige software is windows 7. heb er anders nog niets opgezet

Verwijderd

Met je Fn + A key de "automatische aanpassing schermhelderheid aan externe lichtomstandigheden" (zoiets) afvinken?

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:29:
ik heb een notebook medion akoya s5612 (md 97930) gekocht in de supermarkt aldi Ik ervaar echter grote schermproblemen. het scherm verduisterd en licht weer op wanneer het er zin in heeft tijdens het werken op de laptop en dit is zeer irritand. Ik heb reeds in het energiebeheer ( besparing) de optie " het scherm nooit verduisteren" aangevinkt maar hij wil of kan blijkbaar deze wijziging niet opslaan. Mischien heeft er reeds iemand hetzelfde probleem vastgesteld en weet hiervoor een oplossing of is dit een fout in de laptop zelf en moet ik hem onder garantie terugbrengen naar aldi. alle mogelijke tips zijn van harte welkom. met dank op voorhand, Tom
weg
Medion... brrr :>

Twee opties die ik meteen zie:
1) Slecht contact voedingskabel waardoor het scherm switcht tussen netvoeding en batterijvoeding. Dan krijg je dit gedrag (al meegemaakt met een Medion laptop).
2) Kapot backlight of backlight dat slecht contact maakt.

In beide gevallen is het een garantiezaak.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb even je e-mail adres uit je post gesloopt. Zet deze in je profiel als je wilt dat mensen je kunnen benaderen, anders heb je binnen de kortste keren je hele spambox volzitten.
Pagina: 1