Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] TR bij gesloten topics

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 16:53

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Topicstarter
Het lijkt me nuttig om ook nog TR's (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) te kunnen doen op gesloten topics. Als er iets niet in de haak is en een modje heeft dit niet opgemerkt alvorens het topic te sluiten, dan zul je dat nu in [SM] moeten posten.

Het lijkt me logischer dat een TR geen beperking kent tussen gesloten en ongesloten topics en het lijkt me een kleine aanpassing.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoe vaak kom je dit tegen, oftewel: heb je concrete voorbeelden van gesloten topics?
edit:
Ik begrijp dat deze FR komt aan de hand van [SF] Niet alle refs weg?

Hou er ook rekening mee dat wij geen notificatie-achtige zaken op TR's hebben, dus veel moderators moeten dan nog een keer in gesloten topics gaan kijken of er geen nieuwe TR's zijn aangemaakt. Daarnaast wil je niet dat users verwachten dat nadat hun topic op slot is, dat ze alsnog op die manier hun zegje kunnen doen (want de verwachting is dat er een mod naar kijkt).

Tot slot: als een moderator acteert op een topic (door middel van ingrijpen van een mini-modbreak, modbreak of slotje), dan mag je er vanuit gaan dat alles is opgemerkt. Die paar cases waar er nog wat vergeten is, zou je dus via een SM topic (of mail of dm ;)) kunnen aanmaken (maar dan denk ik dus aan een warez-, pr0n-linkje wat vergeten is).

[ Voor 7% gewijzigd door BtM909 op 08-11-2009 17:11 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je nog iets wil zeggen naar aanleiding van een gesloten topic kun je beter even een DM/mail naar de moderator in kwestie sturen of een topic openen in SeM als het haast heeft. Er is geen enkele moderator die nog uitgebreid gaat kijken naar topic reports bij topics die al dicht zijn, omdat dat bij uitstek topics zijn waar al een moderator voorbij gefietst is. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Plus dat bij gesloten topics meestal de TR's niet worden weggehaald omdat ze toch het grote archief ingaan :)

Ik snap de redan van de featurerequest, maar het lijkt me niet handig om zoiets te gaan bouwen om de redenen die al gegeven zijn :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.