Nadat mijn Market het niet meer deed (zie ander topic) heb ik mijn telefoon dinsdag gereset, alles werkte prima tot gisteravond. Ineens had ik geen bereik meer (reed ook wel continu rond in België en Nederland...) Dus ik zet mijn telefoon uit en weer aan, staat het G1 logo er ontzettend lang. Uiteindelijk mocht in pincode invoeren: zegt ie dat ie fout is, terwijl ik 100% zeker ben dat het goed is. Ook deed de touchscreen het niet, dus ik doe weer een reset (home+aanzetten, dan alt+w). Dan moet je je weer aanmelden, dat is verder geen probleem, behalve dat mijn touchscreen het nog steeds niet doet! En je móet de Android aanraken 'om door te gaan'. Heeft iemand anders dit probleem ook (gehad)? En zijn er manieren om het op te lossen? Of is het een hardware probleem, en moet ik 'm terugbrengen?
Ik neem aan dat je niet opnieuwe een rom wilt gaan flashen? anders kun je dit nog proberen.
Verder is 't normaal dat de 1e keer opstarten heel lang duurt.
Verder is 't normaal dat de 1e keer opstarten heel lang duurt.
Mijn telefoon is niet geroot
En weet ook niet zo goed hoe dat moet... En hij doet er dus elke keer zo lang over het opstarten, helaas!
Verwijderd
Ik zou 'm gewoon lekker terugbrengen en vragen om een nieuwe. Anders hebbie kans dat ie straks toch weer stuk gaat. Zo te lezen is jouw model gewoon niet helemaal 100% in orde.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 20:28 ]