Hallo iedereen,
Vandaag ben ik een website tegengekomen die ik graag met jullie zou willen delen, namelijk "disney.com".
disney is enkel beschikbaar op invitation, dus nu heb je de kans om je hierop aan te melden.
Kort samengevat is het een website waarop je gewoon elke dag moet inloggen, een vraag beantwoorden (4 punten voor maar 30 seconden tijd) en als ge genoeg punten hebt, krijg je gratis stuff.
*knip
VB:
iPod Touch 8GB=> 325 ptz ==>gratis na 82 dagen
iPod Nana 8GB => 300 ptz ==> gratis na 72 dagen
Skullcandy Full metal Jacket=> 175 ptz==> gratis na 44 dagen
PS3 120GB slim=> 625 ptz ==> gratis na 157 dagen
PC, xbox, PS3, wii games=> 100 ptz ==> gratis na 25 dagen
Paintballgun => 325 ptz ==> gratis na 82 dagen
...
De eerste keer dat je inlogt, kun je een spelletje spelen waarmee je ook gemakkelijk een 40 punten kunt verdienen en op die manier je spaartijd voor die ipod of headset of gameconsole kunt verkleinen.
Geen fake, bewijs: *youtube*
Have fun with it!
Grtz
Vandaag ben ik een website tegengekomen die ik graag met jullie zou willen delen, namelijk "disney.com".
disney is enkel beschikbaar op invitation, dus nu heb je de kans om je hierop aan te melden.
Kort samengevat is het een website waarop je gewoon elke dag moet inloggen, een vraag beantwoorden (4 punten voor maar 30 seconden tijd) en als ge genoeg punten hebt, krijg je gratis stuff.
*knip
VB:
iPod Touch 8GB=> 325 ptz ==>gratis na 82 dagen
iPod Nana 8GB => 300 ptz ==> gratis na 72 dagen
Skullcandy Full metal Jacket=> 175 ptz==> gratis na 44 dagen
PS3 120GB slim=> 625 ptz ==> gratis na 157 dagen
PC, xbox, PS3, wii games=> 100 ptz ==> gratis na 25 dagen
Paintballgun => 325 ptz ==> gratis na 82 dagen
...
De eerste keer dat je inlogt, kun je een spelletje spelen waarmee je ook gemakkelijk een 40 punten kunt verdienen en op die manier je spaartijd voor die ipod of headset of gameconsole kunt verkleinen.
Geen fake, bewijs: *youtube*
Have fun with it!
Grtz
[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 08-11-2009 17:13 ]