Gratis iPods, MacBook, Skullcandy, PS3, PSP, xbox, games,...

Pagina: 1
Acties:
  • 684 views

• Silencer001
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-02-2024
Hallo iedereen,

Vandaag ben ik een website tegengekomen die ik graag met jullie zou willen delen, namelijk "disney.com".
disney is enkel beschikbaar op invitation, dus nu heb je de kans om je hierop aan te melden.

Kort samengevat is het een website waarop je gewoon elke dag moet inloggen, een vraag beantwoorden (4 punten voor maar 30 seconden tijd) en als ge genoeg punten hebt, krijg je gratis stuff.

*knip

VB:
iPod Touch 8GB=> 325 ptz ==>gratis na 82 dagen
iPod Nana 8GB => 300 ptz ==> gratis na 72 dagen
Skullcandy Full metal Jacket=> 175 ptz==> gratis na 44 dagen
PS3 120GB slim=> 625 ptz ==> gratis na 157 dagen
PC, xbox, PS3, wii games=> 100 ptz ==> gratis na 25 dagen
Paintballgun => 325 ptz ==> gratis na 82 dagen
...
De eerste keer dat je inlogt, kun je een spelletje spelen waarmee je ook gemakkelijk een 40 punten kunt verdienen en op die manier je spaartijd voor die ipod of headset of gameconsole kunt verkleinen.

Geen fake, bewijs: *youtube*

Have fun with it!

Grtz

[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 08-11-2009 17:13 ]

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-01 14:02
beetje spammen hoort nier geloof ik hier?

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-01 15:31
En ze mogen alles doen met de gegevens die je bij hun neerplempt voor registratie...

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
mod ingeseind

p.s. als je op de site kijkt is deze offline. LOL

[ Voor 74% gewijzigd door maartend op 08-11-2009 16:21 ]

Verwijderd

Dit kan nooit kloppen. Beter blocken ze ook je account die je speciaal voor dit bericht hebt aangemaakt, en checken de modjes even je IP-adres - wat je echte T.net account is.

[ Voor 148% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 16:23 ]

• Silencer001
Someone was doing you a favour..
Maar als dit tegen de regels is, please do delete it.

@ Maartend: als je weet waarvoor de F5 knop dient in een webbrowser, kun je ver geraken ;-)

Ik dacht eerst ook dat dit niet kon kloppen, maar heb naar de video op youtube gekeken en heb eigenlijk niets te verliezen, dus waarom niet proberen dacht ik.

• Silencer001
@ Only.Holoris: Ik had nog geen tweakers-account, dit is mijn eerste ;-)

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Valt me wel op dat dit de laatste tijd vaker voorkomt met 1 dagsvliegjes die zoiets posten dus gewoon een IP ban

• maartend
  • Nu online
@ Maartend: als je weet waarvoor de F5 knop dient in een webbrowser, kun je ver geraken ;-)
Ik weet waarvoor die dient, wij hier p Tweakers roepen vaak niet zomaar iets. Voor we iets posten moeten we weten of datgene dat we posten wel mag/kan/klopt.

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:03

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

bobsqaud schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:24:
Valt me wel op dat dit de laatste tijd vaker voorkomt met 1 dagsvliegjes die zoiets posten dus gewoon een IP ban
Jammer dat dat zo ontzettend makkelijk te omzeilen is, ik ga niet zeggen hoe maar het kan.
Wel sneu dat het zo moet, ik vraag me ook af waar al die zogenaamde prijzen ooit van betaald gaan worden.

Signature

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
BGB4rn schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:29:
[...]

Jammer dat dat zo ontzettend makkelijk te omzeilen is, ik ga niet zeggen hoe maar het kan.
Wel sneu dat het zo moet, ik vraag me ook af waar al die zogenaamde prijzen ooit van betaald gaan worden.
Helaas wel. De gegevens die ze binnenhalen worden gewoon doorverkocht aan belanghebbende voor leuke sommen geld.

• Silencer001
maartend schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:29:
[...]

Ik weet waarvoor die dient, wij hier p Tweakers roepen vaak niet zomaar iets. Voor we iets posten moeten we weten of datgene dat we posten wel mag/kan/klopt.
Als ik niet zeker wist dat het mogelijk was, had ik dit hier ook niet gepost, want was eerst ook sceptisch tot ik dat youtube-filmpje zag. Ik ging er vanuit dat die apparaten werden gesponsord via reclame op de site en de antwoorden die bij de dailies worden ingevuld.

En voor hetgeen dat spam betreft: Ik heb pas account aangemaakt en dit topic 1 keer gestart. Ik zeg toch zelf: indien dit tegen de regels is, verwijder het dan maar gerust, heb ik totaal geen problemen mee. En ik ben dan ook niet van plan om ditzelfde topic nog eens aan te maken.

En als er een ip-ban volgt, so be it. Zou ik wel wat overdreven vinden, maar ok... Er zijn natuurlijk manieren om dit te omzeilen waar ik mij ook van bewust ben...

Conclusie: Als dit tegen de regels is, verwijder het topic dan maar gerust en zal ik hier ook niet meer woorden aan vuil maken ;-)

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-01 12:05
"*site* is currently offline" Haha wat een grap :')

[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 08-11-2009 17:12 ]

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

• maartend
  • Nu online
bobsqaud schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:33:
[...]

Helaas wel. De gegevens die ze binnenhalen worden gewoon doorverkocht aan belanghebbende voor leuke sommen geld.
Is idd veel geld in te verdienen. En de vraag is of ze veel uitbetalen. Een filpie op Youtube is nou ook niet echt het allergrootste bewijs dat je je kunt voorstellen. Grote prijzen zullen de lokkers zijn. Goh, zo heet het ook

Even wat info, het is ergens anders van geplukt, maar het geeft weer hoe het werkt
Mijn conclusie van lockerz; Ze leveren, en dus kan je zeggen dat ze ´legit´ zijn. Maarrr...Zoals gezegd zijn de grote prijzen al binnen enkele seconden na de refill weer in hun bekende status, namelijk Fresh Out!. Gezien de verschillende bewijzen op youtube leveren ze die dus ook gewoon, maar ik denk dat ze misschien maar een heel klein aantal hebben van elke prijs. De kans dat wij dus een playstation 3, laptop o.i.d. krijgen is zo klein, dat het meedoen aan lockerz eigenlijk neerkomt op het meedoen aan een prijsvraag ofzo.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik hou niet zo van spam, en het standaard verhaal 'when it sounds to good to be true, it probably is' gaat ook vast hier weer op.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.