Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293255

Topicstarter
Ieders keer als ik muziek afspeel met WMP, dan opent het zich NIET gemaximaliseerd.
En als ik het zelf maximaliseer en afsluit, vervolgens opnieuw een liedje afspeel, heb ik weer een NIET-gemaximaliseerd venster...
Ik heb bij eigenschappen van WMP , uitvoeren: gemaximaliseerd, ingesteld. Maar dit blijkt niet te helpen.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 22:19

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Venster handmatig vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja, maar dan is het nog altijd niet echt gemaximaliseerd..
als ik het handmatig vergroot tot elke hoek van het scherm, dan blijft het nadien ook zo.. das al goed, maar het is nog niet echt gemaximaliseerd..

Als ik WMP alleen open, dan is het automatisch gemaximaliseerd.
Maar als ik een liedje open, dan onthoud het programma alleen de handmatige instelling. (dus niet het gemaximaliseerde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iemand die ook windows 7 heeft, en dit probleem heeft opgelost?
Ik weet het, het is maar een kleinigheidje, maar het zou toch moeten verholpen kunnen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Shortcut maken (als je dat al niet hebt), en bij eigenschappen op het eerste tabblad bij 'run' kiezen dat hij maximized moet opstarten :?

--------------------------------

Heb een betere methode gevonden: Start regedit, en zet de waarde Maximized in HKCU\Software\Microsoft\MediaPlayer\Preferences op 1.

[ Voor 38% gewijzigd door sewer op 09-11-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sewer schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:26:
Shortcut maken (als je dat al niet hebt), en bij eigenschappen op het eerste tabblad bij 'run' kiezen dat hij maximized moet opstarten :?

--------------------------------

Heb een betere methode gevonden: Start regedit, en zet de waarde Maximized in HKCU\Software\Microsoft\MediaPlayer\Preferences op 1.
dat heb ik dus al... :9 maar toch bedankt ;)

EDIT: ow sorry, zag jouw edit niet 8)7 Kga het direct proberen!

UPDATE: ik zit in HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/MediaPlayer/PREFERENCES
daar vind ik "(Standaard)" met type "REG_SZ" en gegevens stond eerst niet ingesteld, en heb ik dus '1' in gezet.
PREFERENCES heeft ook nog twee andere mappen met ook "(Standaard)" ....

===> zie afbeeldingen :)

Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/2322/mediaplayer.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/1313/mediaplayer2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/11/mediaplayer3.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 293255 op 11-11-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ik had het over HKey_Current_User ;)

Maar ik vraag me af of het gaat werken, die waarde wordt bij mij automatisch goed gezet wanneer je media-player afsluit. Maar ik kan jouw probleem dan ook niet reproduceren :P

[ Voor 71% gewijzigd door sewer op 11-11-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sewer schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:03:
Ik had het over HKey_Current_User ;)

Maar ik vraag me af of het gaat werken, die waarde wordt bij mij automatisch goed gezet wanneer je media-player afsluit. Maar ik kan jouw probleem dan ook niet reproduceren :P
Als ik in HKCU/blablablabla/PREFERENCES 'Maximized' de 0 in 1 verander, dan opent WMP zich gemaximaliseerd als ik een liedje selecteer, MAAR enkel de eerste keer dat ik een liedje afspeel.
Als ik daarna dus WMP terug sluit, en terug een liedje selecteer is hij NIET meer gemaximaliseerd...

Als ik dan terugkijk in die HKCU.... dan blijkt dat 'Maximized' terug op 0 staat...!! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
EDIT : Ik heb nog eens wat zoekwerk verricht, en deze beste man heeft zélf een permanente oplossing gemaakt!! 8) _/-\o_
Werkt perfect!
Alle uitleg staat in zijn post.

Dus voor diegenen die ook dit probleem willen verhelpen, allen daarheen! ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Even dit topic bumpen, omdat ik nog steeds geen oplossing heb gevonden...!

Iemand die een permanente oplossing heeft??

Dat van regedit, wat al gezegd is geweest, werkt dus maar 1x ... :( (net alsof regedit die parameter terug reset)

Ik wacht op antwoord :9

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 293255 op 13-05-2010 16:46 ]

Pagina: 1