Toon posts:

Kan ik een US monitor kopen voor gebruik in NL

Pagina: 1
Acties:
  • 446 views

Verwijderd

Topicstarter
De titel is zegt het al. Als het antwoord nee is dan wat vinden jullie van de Acer Acer H233HAbmid. Ik heb hele goede dingen er over gehoord en zeker voor die prijs. Ik ga hem namelijk gebruiken met mijn PS3 slim.

Alvast bedankt.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:20
VS heeft ander electriciteitsnet, 110Volt ofzo, en ook andere stroomaansluitingen. Denk niet dat het wil.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:04

Cheezus

Luiaard

Tegenwoordig is het niet meer zo moeilijk om een voeding te maken die geschikt is voor zowel 110v/60Hz als 230v/50Hz, veel producten worden hiermee uitgerust zodat ze met 1 productielijn wereldwijd compatible producten maken.
Je zou dus moeten kijken of de monitor die je op het oog hebt ook geschikt is voor 230v/50Hz. Dan heb je nog wel een afwijkende stekker maar dat zijn normaal gesproken ook losse snoeren waarvan je vast nog wel eentje hebt liggen..

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-04 13:59

S913

Abusus non tollit usum

En mocht de voeding het niet trekken (lijkt me inderdaad sterk zoals Primusz aangeeft), kan je voor een paar tientjes een step-down converter kopen. Werkt perfect voor mijn japanse cab.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-04 13:43

Shuriken

Life is all about priorities

Als je even de moeite had genomen om de handleiding te downloaden, kan je op bladzijde 3 lezen dat het hier inderdaad om een model met universele voeding gaat. Daar ook de aansluiting universeel is, kan je er een standaard stroomkabel aanhangen.

Dus m.a.w. geen probleem om een exemplaar in de US aan te schaffen.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:12
Of je koopt hem gewoon in NL? pricewatch: Acer H233HAbmid

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09-2025
Je zal maar moeten RMA'en naar de VS ;)

Edit: Stel dat je 'm besteld en er zou maar iets mis zijn met de monitor...

[ Voor 50% gewijzigd door Bilderbeek op 08-11-2009 15:44 . Reden: Verheldering ]

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:19
Als je de eerste post nog eens leest dan zie je dat het zijn backup plan is, en het scherm uit de VS een ander scherm is.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Allereerst welkom op GoT :)

Pak de manuals erbij en kijk wat de powerinputs zijn voor je monitor. Je weet wat er hier uit het stopcontact komt, dus dat is eenvoudig na te gaan.

Dit topic gaat in elk geval op slot, omdat we verwachten dat je dit soort dingen eerst zelf even opzoekt.

[ Voor 5% gewijzigd door TERW_DAN op 08-11-2009 15:51 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.