Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

wallpaper bij startup

Pagina: 1
Acties:

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-11 13:55
Hoi Tweakers,
Mijn zusje heeft pas een nieuwe asus laptop gekocht hij werkt helemaal top maar er is 1 probleem wat ik niet weg krijg. Als de laptop opstart en windows start vanaf het moment dat er wordt ingelogd veranderd de achtergrond terug naar een asus achtergrond en staat de start balk automatisch op verbergen.

Ik heb al rond gekeken bij het opstarten en daar stond een bestand Setwallpaper.cmd als ik deze uit de opstart map haal en op nieuw opstart komt het bestand er gewoon weer te staan. ik weet niet waar aan het kan liggen.

Ik hoop dat jullie iets weten.

grtz Dark0990

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Misschien handig om even te vermelden welke Windows je hebt. Kun je die setwallpaper niet gewoon dmv MSconfig uitzetten?

• dark0990
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-11 13:55
het gaat om een laptop met voor geïnstalleerde windows7 home premium 64 bits. en ik heb het bestand ook al uitgezet in msconfig en daar komt hij ook gewoon terug na een reboot

grtz dark0990

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
Jammer dat fabrikanten zo hun klanten dwingen reclame voor ze te maken.

Maargoed, blijkbaar wordt er bij het opstarten een tool gestart die controleert of alle op te starten programma's nog in de opstartlijst staan. Kijk eens of je bij msconfig meer asus gerelateerde spullen kan vinden, en ze die eens uit (niet meteen verwijderen).

Probeer anders een screenshot te posten, of geef ons een lijst van alle programma's uit msconfig als je er zelf niet uitkomt.

Succes!

Verwijderd

misschien even de thema veranderen?

• Microwave_NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-11 09:27
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:41:
misschien even de thema veranderen?
zelfde idee heb ik ;)
Pagina: 1