Toon posts:

Hoe krijg ik mn tv aangesloten op tv-out?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle kabels aangesloten op de scart van mn tv maar krijg het niet voor mekaar om tv als monitor te gebruiken.
Heb tv-tool geprobeert, drivers geinstalleerd voor gebruik van tv maar kan bij eigenschappen niet tv aanvinken?????

• Ivar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-07-2022
was je config? videokaart, kabels enzo?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ehm... heb je:
a) de handleiding van je grafische kaart doorgelezen?
b) de specificaties van bijvoorbeeld tv-tool doorgelezen? (wie weet wordt jouw kaart niet ondersteund)
c) de search-optie van dit forum gebruikt?
d) wel genoeg gegevens ingerammeld in dit topic om ons de gelegenheid te geven om er een zinnig antwoord op te geven?

Graag in die volgorde afhandelen.... elke NEE wordt nog wat extra werk voor je.....

Verwijderd

Topicstarter
In de handleiding staat alleen dat er bij de vrsie PA3020 geen dualmode mogelijk is.

In de specificaties van tv-tool staat dat programma geschikt is voor mijn kaart maar alleen met BT868/869 video-encoder. wat is dit en waar haal ik dat vandaan?

Bij de search-optie heb ik niets kunne vinden wat echt een oplossing voor mn probleem is ,staat alleen veel info over hoe aan te sluiten. Ik heb alle aansluitingen dubbel gechekt!
Ik heb wel wat gelezen over ASUS-drivers misschien kun je me daar wat meer over vertellen?

Ik heb via wizard installeren nieuwe hardware onder monitors de optie normale tv geinstaleerd maar dat baat ook niks.
Op zondag 04 maart 2001 21:08 schreef wfvn het volgende:
Ehm... heb je:
a) de handleiding van je grafische kaart doorgelezen?
b) de specificaties van bijvoorbeeld tv-tool doorgelezen? (wie weet wordt jouw kaart niet ondersteund)
c) de search-optie van dit forum gebruikt?
d) wel genoeg gegevens ingerammeld in dit topic om ons de gelegenheid te geven om er een zinnig antwoord op te geven?

Graag in die volgorde afhandelen.... elke NEE wordt nog wat extra werk voor je.....

• Ivar
en nog geen type videokaart aangeven hè...

Verwijderd

Topicstarter
heb een riva tnt2 model 64
Op zondag 04 maart 2001 21:44 schreef Ivar het volgende:

• Ivar
check ook ff http://www.nvidia.com/products/tnt2.nsf/

voor produkt specs en driver updates. ook een volledige chipset datasheet in PDF. Op mijn ASUS V7100/T tv-out gebruik ik nu een simpele tulp-tulp kabel en dat werkt heel niet slecht. Weet alleen niet wat hoe de aansluiting bij jou werkt. Misschien dat iemand anders die ervaringen heeft met deze kaart je kan helpen? suk6!

• _Gekkie_
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

snel tipje:
zet je scherm op (max) 800*600 en op 60hz dan zou het als het goed is (heb zelf een TNT2Ultra) zo moeten werken :)

Gekkie is a proud member of TheBenny!

• GeenHackman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-07 21:19
Zoiets had ik gister ook met een machientje,
Was wel te doen alleen niet via de manier zoals je zou verwachten van de software...
Maar via Geavanceerde eigenschappen en dan de eigenschappen van de 2e monitor aanpassen in het venstertje waar je de "positie" van de 2e monitor kan aangeven, vroeg vervolgens om Land( ivm PAL/NTSC weergave) en voila... Alleen nog even klooien om DVD weer te kunnen geven.. je weet wel MACROVISION beveiliging... :(

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik geprobeert, probleem is denk ik dat tv-tool geen chip en geen verbinding herkent. TVCC zegt ook dat ik niet de goede chip heb. Volgens mij heb ik BT868 chip dus moet ik TV-Tool gebruiken toch??????
Op zondag 04 maart 2001 22:45 schreef _Gekkie_ het volgende:
snel tipje:
zet je scherm op (max) 800*600 en op 60hz dan zou het als het goed is (heb zelf een TNT2Ultra) zo moeten werken :)

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:20
je hebt 'm toch wel op een scart-in aangesloten he ?

( just checkin' *D )

• WFvN
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 04 maart 2001 21:44 schreef Ivar het volgende:
dank u.... was ik zelf vergeten te vermelden bij punt d

• _Gekkie_
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Op zondag 04 maart 2001 22:51 schreef Dano het volgende:
Heb ik geprobeert, probleem is denk ik dat tv-tool geen chip en geen verbinding herkent. TVCC zegt ook dat ik niet de goede chip heb. Volgens mij heb ik BT868 chip dus moet ik TV-Tool gebruiken toch??????
[..]
Tja, ik heb altijd gewoon lekker relaxed de drivers van Nvidia kunnen gebruiken en daar stond in mn pref's bij de laatste tab (als ik m op 800*600@60Hz had staan) gewoon een tab met TV instellingen en troep... lekker makkelijk ensow :)

Verder heb ik er ook maar weinig verstand van, sorry :)

*Just trying to help*

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Pagina: 1