[W7] Limewire sluit steeds af

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• averagegamer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 14:39
Ik heb vandaag Windows 7 geinstalleerd en tot nu toe verloopt alles goed, behalve Limewire. Ik heb de nieuwste versie gedownload van www.limewire.com en dan get basic en toen begon meteen de download. Hij download ook lekker snel met 1mb/s, maar hij sluit het programma steeds af na een minuut ofzo met een foutmelding "Limewire werkt niet meer, er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt...." Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

[ Voor 5% gewijzigd door averagegamer op 07-11-2009 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je zou de nieuwste java kunnen installeren en eventueel het alternatief meuk: FrostWire 4.18.3 kunnen proberen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• averagegamer
Ok, nooit van gehoord van Frostware, maar als het niet werkt kan ik het eens proberen. Het zal ongetwijfeld zo zijn dat er updates missen door de nieuwe installatie van Windows, maar ik heb het idee dat Java nou juist wel geinstalleerd is, want daar vroeg hij om toen ik op YouTube een filmpje wou kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

YouTube is Flash, geen Java.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• averagegamer
Owk, dan was dat Flash ;) Ik ben nu bezig met de nieuwste Java en anders ga ik voor Frostware. Mss vraag je je af wat ik met Limewire moet, maar ik gebruik het voor de torrents en voor download van losse muzieknummers. Het programma is erg makkelijk en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• averagegamer
Ik heb de nieuwste Java geinstalleerd, maar Limewire komt nog steeds met dezelfde foutmelding en sluit dan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als je even goed leest bij het FrostWire artikel:
FrostWire is ooit tot stand gekomen nadat Limewire, waarnaar dit programma is gemodelleerd, in 2005 overwoog om code toe te voegen waarmee auteursrechtelijk materiaal kon worden geweerd.
Ook de tweede reactie onder het artikel verklaart een hoop:
quote: h264
In feite is het gewoon een gerecompilede versie van LimeWire maar dan zonder de 'onzin' er bij te hebben van 'Pro' en andere versies zoals je bij LimeWire hebt. Bij Frostwire heb je dus altijd de 'Ultimate' of 'Pro' versie waar je bij LimeWire dus voor moet betalen. Ook LimeWire heeft de bittorrentfunctie ingebouwd en FrostWire gebruikt immers de source van LimeWire, dus heeft FrostWire deze ook aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• averagegamer
Wiethoofd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:54:
Als je even goed leest bij het FrostWire artikel:

[...]

Ook de tweede reactie onder het artikel verklaart een hoop:

[...]
Dat heb ik ook gelezen, waarom suggereer je alsof ik niks lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

averagegamer schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:02:
Dat heb ik ook gelezen, waarom suggereer je alsof ik niks lees.
Omdat je FrostWare typt ipv FrostWire, verder had bij de install van Flash dat keurig in beeld gestaan ;)

Maar FrostWire al geprobeerd? Je kunt deze prima naast LimeWire installeren en proberen.

Pagina: 1