Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijntjeuh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-05-2021
Hoi allen,
ik heb nog een desktopje staan, dat lichtjes verouderd is. Momenteel draait er xp sp3 op, maar ik zou graag een dualboot maken met ubuntu 8.04, gewoon om eens te proberen. Hier heb ik echter enkele vragen over..
-Kan ik Ubuntu gewoon verwijderen van het systeem indien het niet bevalt? zoja, hoe?
-Zou ik eerst een iso maken van het hele xp gebeuren? zoja, met welk programma?
-als ik een iso heb gemaakt, kan ik dan gewoon xp volledig herinstalleren zonder enig probleem?

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
1. Ja je kunt Ubuntu gewoon verwijderen zonder problemen. zie Hoe moet ik Ubuntu verwijderen
2. Ik zou geen iso maken maar gewoon NTBackup dat in XP zit ingebakken. Kun je zo over een verse installatie gooien.
3. Zie vraag 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:14

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Misschien handiger om Wubi te vermelden zowel voor hem als in de FAQ? Aangezien dat wel vrij extreem n00bproof is en makkelijk. Installeren vanuit Windows en verwijderen ook vanuit Windows :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker