Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gister gaat mijn telefoon niet meer aan.. HIj kotm bij het SAMSUNG E250 Scherm dan gaat ie uit, Als ik sim kaartje en geheugen kaart eruit haalt komt hij tot een wit scherm. Maar niets werkt wie wat wat ik kan doen?

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 16:29

musicer

Press any key to continue....

Het kan een heleboel oorzaken hebben,maar bij zulke slide telefoons komt vochtschade nog wel geregeld voor. Check dus even je vocht indicatoren. En leg als deze aangeven dat ze vochtig zijn geweest de telefoon een tijdje op een droge plek neer (heeft bij mij al wel eens heel goed gewerkt). Vochtschade kan namelijk heel makkelijk ontstaan. Niet alleen door dingen als in het water laten vallen en regen, maar ook van het vaak wisselen van temperatuur (condensvorming).

Verder zou je ook nog je batterij kunnen checken, want met mijn oude 900i kwam ik met een bijna lege batterij ook altijd totaan het scherm met het typenummer. Dat zou dus ook zomaar eens kunnen gebeuren met een kapotte batterij