Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb cod4 voor de pc alleen krijg ik bij elke server die ik join connection interrupted.
Ik heb een kabel en snel internet:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/615409261.png

Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen want zie alleen maar topics over problemen met draadloos internet maar niks over problemen met de kabel.

Bij voorbaat dank,

Coco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StgMt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 23:37
Je kan even proberen om in je om naar je game folder te gaan en dit te wijzigen.

x:\Gamez\Call of Duty 4\players\profiles\younickname\config_mp.cfg dit even open met kladblok of notepad++ of textpad.

Dan zoek je naar seta cl_maxpackets "100" en zet hem dus even op 100 :D.
en deze seta snaps "30" zet je dus ook even op 30 als hij daar niet op staat.

veel succes dit moet iig je verbinding beter maken. Wat ook nog kan zijn dat je op een server speelt die verweg staat probeer dus een server te joinen die onder 100 ping in je serverbrower in call of duty 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ryuku schreef op zondag 08 november 2009 @ 13:33:
Je kan even proberen om in je om naar je game folder te gaan en dit te wijzigen.

x:\Gamez\Call of Duty 4\players\profiles\younickname\config_mp.cfg dit even open met kladblok of notepad++ of textpad.

Dan zoek je naar seta cl_maxpackets "100" en zet hem dus even op 100 :D.
en deze seta snaps "30" zet je dus ook even op 30 als hij daar niet op staat.

veel succes dit moet iig je verbinding beter maken. Wat ook nog kan zijn dat je op een server speelt die verweg staat probeer dus een server te joinen die onder 100 ping in je serverbrower in call of duty 4
Bedankt voor je reactie.

seta cl_maxpackets "100" en seta snaps "30" stonden al zo ingesteld dus daar ligt het niet aan.
Ik heb deze verbinding op elke server, dus ook onder 100 ping.
PBs ook geupdate, ik heb echt geen idee waar het aanligt.

PLZ vind iets wat ik kan doen.

coco