Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Forum Leden van Tweakers.net

Ik heb de volgende vraag. Ik heb een windows vista ultimate in het engels en in het nederlands. Het zijn upgrades.

Kan ik de key die ik bij mijn engelse versie van windows vista ultimate gebruik ook voor mijn nederlandse nog een keer gebruiken, of is deze taal gebonden?

Alvast bedankt voor de reacties :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 18:48
Keys zijn niet taalgebonden vziw. Wel mag je hem maar op 1 PC tegelijk gebruiken natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat kan misschien wel later veranderen. Voor XP hebben ze ook achteraf versies geblokkeerd waar de taal of de regio-instellingen anders staan terwijl de keys prima werkten bij de installatie.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is idd een upgrade voor 1 pc.

Maar is dit met zekerheid te zeggen. (Want ik zal wel jammer vinden als ik mijn backup weer terug moet plaatsen)

(wat betekend 'vziw' trouwens ?)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2009 17:35 . Reden: vziw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze, ik heb even flink in google zitten 'Graven', en je kunt de key gewoon gebruiken bij andere talen. Zolang de versie en regio maar het zelfde blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doeternietoe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 23:09
Het maakt ook niet zo bijzonder veel uit bij Windows 7 Ultimate, je kan daar na de installatie iedere gewenste taal instellen. Het hindert dus niet als je een UK versie hebt en je wilt toch de Nederlandse taal gebruiken.

Maar keys zijn inderdaad niet taalgebonden voorzover ik weet.

(V)oor (Z)over (I)k (W)eet, zou ik denken.

[ Voor 9% gewijzigd door doeternietoe op 07-11-2009 20:53 . Reden: vziw ]

Pagina: 1