Maandag komt hopelijk mn nieuwe 45 gig hd, en ik zit nu alvast es te bedenken hoe ik em zal partitioneren 
Ik dacht in eerste instantie aan het volgende:
c: Windows 98SE & applicaties (2 gb, 4 kb/cluster)
d: swapfile (500 mb, 32 kb/cluster)
e: games (6 gb, 8 kb/cluster)
f: moviez (12 gb, 32 kb/cluster)
g: mp3z (20 gb, 32 kb/cluster)
h: installatiebestanden/overig (4,5 gb, 8 kb/cluster)
Nog ff ter informatie: Ik heb 160 mb geheugen (van belang bij de grootte van de swapfile), en ik gebruik m'n computer voornamelijk om muziek te maken, te internetten en afentoe een spelletje te spelen.
Verder zit ik eraan te denken om f: en g: bij elkaar te doen. Het wordt dan wel een wat grote partitie (32 gb), maar anders worden het nogal veel partities....
Hebben jullie in elk geval nog opmerkingen/tips over de grootte van de partities/clusters?
Ik dacht in eerste instantie aan het volgende:
c: Windows 98SE & applicaties (2 gb, 4 kb/cluster)
d: swapfile (500 mb, 32 kb/cluster)
e: games (6 gb, 8 kb/cluster)
f: moviez (12 gb, 32 kb/cluster)
g: mp3z (20 gb, 32 kb/cluster)
h: installatiebestanden/overig (4,5 gb, 8 kb/cluster)
Nog ff ter informatie: Ik heb 160 mb geheugen (van belang bij de grootte van de swapfile), en ik gebruik m'n computer voornamelijk om muziek te maken, te internetten en afentoe een spelletje te spelen.
Verder zit ik eraan te denken om f: en g: bij elkaar te doen. Het wordt dan wel een wat grote partitie (32 gb), maar anders worden het nogal veel partities....
Hebben jullie in elk geval nog opmerkingen/tips over de grootte van de partities/clusters?