Ik heb twee PC's: 1x win98se en 1x Win ME op een Dell Dimension 4100 (PC Prive). Ik heb twee Realtek kaartjes in deze pc's en een hubje (voor toekomstige uitbreiding). Allebei de kaartjes worden wel HERKEND door beide PC's, maar op de Dell PC met WIN ME branden de lampjes niet op de kaart. Dit is WEL het geval op de andere win98se PC.
Win ME heeft zelfs een driver gereed voor de Realtek kaart, terwijl je in win98se nog een driver moet downloaden (of die van bijgeleverde disk gebruiken..).
Moet er in de BIOS van de DELL iets veranderd worden, bij de Pherifiral configuration ofzo? Ik heb al gekeken, maar ik vind nergens iets staan wat ook maar lijkt op bijvoorbeeld: 'activate PCI bla..' of iets.
Iemand nog ideeën?
Win ME heeft zelfs een driver gereed voor de Realtek kaart, terwijl je in win98se nog een driver moet downloaden (of die van bijgeleverde disk gebruiken..).
Moet er in de BIOS van de DELL iets veranderd worden, bij de Pherifiral configuration ofzo? Ik heb al gekeken, maar ik vind nergens iets staan wat ook maar lijkt op bijvoorbeeld: 'activate PCI bla..' of iets.
Iemand nog ideeën?