Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

zoek tool dat in een iso kan lezen waar het mee gemaakt is.

Pagina: 1
Acties:

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik heb een xtreamer media player.
Sommige iso bestanden weigert het ding af te spelen.
De enige 2 oplossingen nu zijn "trail and error" en alles maar omzetten.
Ik heb op google geprobeerd te zoeken naar een "iso information tool" maar wordt er niet wijzer van,kan niet echt iets vinden.
Is er, zoals G-Spot doet,een programma dat kan vertellen waarmee de iso is gemaakt ?
Ik kan dan de weigeraars opzoeken,en als ik eenmaal weet welke niet ondersteund wordt,iso's scannen zodat ik weet welke ik wel, en welke ik niet moet omzetten (uitpakken).

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wat als je de inhoud van de iso's controleert door ze even te mounten of te openen met Winrar of 7-zip?

Eventueel een firmware update van je Xtreamer zou betere ondersteuning voor iso-playback op kunnen leveren. meuk: Xtreamer 2.0.1 is gisteren uitgekomen, en in de versie van donderdag is in het changelog te lezen dat er BD-iso-support is ingebakken.

[ Voor 32% gewijzigd door Wiethoofd op 07-11-2009 13:01 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Wiethoofd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:52:
Wat als je de inhoud van de iso's controleert door ze even te mounten of te openen met Winrar of 7-zip?

Eventueel een firmware update van je Xtreamer zou betere ondersteuning voor iso-playback op kunnen leveren.
Winrar pakt ze netjes uit,maar geeft geen info over het eventueel gebruikte programma.
Mounten met virtual clone drive of Power iso geeft ook geen probleem.
Ik gebruik al de nieuwste firmware 2.0.1 op de xtreamer.
Zou ik weten welk programma de iso gemaakt heeft dan zou ik dat eventueel door kunnen geven maar helaas geven virtual clone drive, Power ISO en Winrar geen info over de iso zelf.
Allemaal uitpakken is ook geen probleem,maar het zou mooier zijn als ik de vinger er op kan leggen welk programma zich blijkbaar niet aan een standaard houdt.