Linksys WRT320N

Pagina: 1
Acties:

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Sinds twee dagen ofzo heb ik steeds problemen met de draadloze verbinding(en) van de router, als ik verbinding maak met de router lijkt alles op het eerste moment nog oké, maar zodra ik alle computers die wireless zijn verbonden de verbinding verbreek en dan opnieuw weer verbinding wil maken ziet die m'n hele wireless netwerk niet meer. De enigste optie is nog de stekker eruit halen en dan opnieuw in het stopcontact drukken en dan werkt spontaan alles weer voor even. De bedrade computers hebben nergens geen last van. 8)7

Ik heb zowat alles geprobeerd wat zo in mij opkwam, Router resetten, Firmware upgraden en niks helpt...
Iemand een enig idee? :>

Thx

• donny007
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-03 09:48

donny007

Try the Nether!

Dat is een groot nadeel van de WRT320N, hij kan het gewoon niet aan, uurtje op 10MB/s downloaden en hij ligt weer plat, de WRT320N met DD-WRT firmware is wel stabiel, maar dan moet je wel gaan tweaken.

/dev/null

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Bedankt, ik had al even gekeken maar de WRT320N wordt officieel nog niet ondersteund. ;)

Verwijderd

Ronneuh schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:28:
Bedankt, ik had al even gekeken maar de WRT320N wordt officieel nog niet ondersteund. ;)
al een tijdje hoor

http://www.dd-wrt.com/phpBB2/viewtopic.php?t=58566

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Er is ook al een 13000 release uit.
ftp://ftp.dd-wrt.com/othe...svn13000/Linksys_WRT320N/

Dit is wel een van de eerste routers met Linux 2.6 kernel en nieuwe generatie hardware (NEWD2) dus er zitten nog flink wat bugs in!

Als je niet te veel opties aan zet draait deze release redelijk stabiel. Als je em brickt is hij ook vrij makkelijk te debricken, dus laat dat je niet afschrikken.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-03 14:45
ik wil eigenlijk niet dit topic omhoog schoppen, maar wat is de meest makkelijk manier om mijn wrt320n dd-wrt erop te zetten. via de linksys firmware, eerst dd-wrt mini erop zetten of op de moeilijke manier.
want ik heb weinig zin dat het gelijk mis gaat, als iemand al werkende manier heeft zou dat mij me router herstellen schelen. ik zoek dus eigenlijk de meest veilige manier

ik weet dat dit topic 2 weken oud is, maar ik vondt het een beetje nutteloos om ee nieuw topic te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door remcio op 01-12-2009 15:25 . Reden: iets toevoegen ]

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

remcio schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:20:
ik wil eigenlijk niet dit topic omhoog schoppen, maar wat is de meest makkelijk manier om mijn wrt320n dd-wrt erop te zetten. via de linksys firmware, eerst dd-wrt mini erop zetten of op de moeilijke manier.
want ik heb weinig zin dat het gelijk mis gaat, als iemand al werkende manier heeft zou dat mij me router herstellen schelen. ik zoek dus eigenlijk de meest veilige manier

ik weet dat dit topic 2 weken oud is, maar ik vondt het een beetje nutteloos om ee nieuw topic te maken.
http://dd-wrt.com/phpBB2/...0&postorder=asc&start=445

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Pagina: 1