Toon posts:

sony boxen aansluiting?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van een collega boxen gekregen die hoorden bij de sony home theatre system dar-rh1000.
Het zijn 6 speakers, 5 kleintjes die aangesloten worden op de aktieve subwoofer, deze
moet vervolgen weer op een geluidsbron aangesloten worden. Dit moet met de "sony
system connector kabel". Valt deze aan te passen zodat ik een willekeurige versterker kan gebruiken of kunnen
deze speakers alleen gebruikt worden bij een sony set die gebruikt maakt van de system connector kabel.
Want dan kunnen deze speakers helaas bij t grofvuil.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:26

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Tuurlijk kan dat.

Even uitvogelen wat de pinout is...

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kom ik daar achter?

Verwijderd

Proberen?

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn maar dertien pinnetjes, heb eigenlijk geen idee hoe ik dat een beetje veilig probeer...

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Onderstaande is de aansluiting van de DAR-RH1000
Afbeeldingslocatie: http://www.unbeatable.co.uk/articles/wiringfor-dar.jpg

Kan je niet gewoon de connector aan het einde van de speaker "afknippen" zodat je gewoon twee-aderig speakerdraad over houdt? Dus zeg maar voor het "blokje" wat de subwoofer in gaat. Of komt die tekening niet overeen met de werkelijkheid?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Er gaat een 13-pins kabels in de subwoofer, die kabel zit dus tussen de reciever en de subwoofer.
Die kabel is het probleem.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:26

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Manual zoeken, service manual zoeken, op pinout sites kijken, subwoofer openmaken... Dat soort dingen?

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
iig bedankt voor de opties, maar de pinout van deze kabel lijkt wel onvinbaar helaas.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 09:04 ]

Pagina: 1