Geen geluid uit alle speakers in Windows 7 met Z-5500

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Zoals in de titel al staat heb ik dus in Windows 7 geen geluid uit alle speakers terwijl ik muziek luister in Windows Media Player.

In Windows XP werkte dit wel altijd. Ik heb mijn setje staan op Directe input met effect 6 Ch Direct. Met deze settings werkt hij nu nog steeds perfect in Windows XP. Als ik een mp3tje afspeel dan krijg ik geluid uit alle speakers.

In Windows 7 is dit niet het geval. Ik krijg alleen geluid uit de speakers links en rechtsvoor. Ik heb de nieuwste drivers van Realtek al geinstalleerd en alles ingesteld op 5.1. Tijdens de surround test krijg ik ook netjes geluid uit alle speakers. Ook heb ik in Windows Media Player 5.1 ingesteld.

Wat kan ik nog over het hoofd hebben gezien? Of is het niet meer mogelijk om geluid uit alle speakers te krijgen in Windows 7 bij het afspelen van mp3?

EDIT:
Er zit wel een optie bij de software die ''Luidspreker vullen'' heet maar dan krijg je een soort echo geluid bij de achterste speakers. Net zoiets als de Dolby Prologic II Music stand op de Z-5500. Alleen dit klinkt echt bagger.

In XP had ik gewoon netjes geluid uit alle speakers met Direct input en dan effect 6 Ch Direct. Echt de beste stand voor het afspelen van stereo mp3tjes.

[ Voor 19% gewijzigd door LIMIT-AR op 06-11-2009 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Niemand die mij hiermee kan helpen en hetzelfde probleem heeft ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..edit

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 11:05
Heb hetzelfde op de PC van m'n meisje. Die heeft een A8N32-SLI Deluxe, krijg er alleen geluid uit als ik hem op Quadrophonic zet. Dan krijg ik alleen geluid uit de achterste speakers als ik hem op één van de environment effecten zet, met rare echo als gevolg. De front uit krijg ik helemaal niks uit...