Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb me hier zojuist geregistreerd. Ik zag dat hier reviews over bepaalde spullen stonden, ze waren overzichtelijk, en er waren veel reacties op, welke ik informatief top vind!

Nu zit het als volgt:
Ik heb vandaag een nieuw keyboard en een muis besteld bij een bekende internet winkel (niet dik, maar ... je raadt het al :) )
Ik las achteraf echter op deze site dat er wat problemen waren met de muis die ik gekocht heb.
Het betreft de ROCCAT Kone Max Customization Gaming Mouse. De reacties waren al wat ouder, dus ik vraag me af: is deze muis wel goed? Of waren dit tijdelijke problemen?

Verder heb ik een Razer Lycosa Mirror - US Layout gekocht. Heeft iemand anders die hier ook? Hoe bevalt die? Ik overwoog de Logitech G19, maar die was iets te duur naar mijn mening, wel tof dat schermpje erop!

Verder heb ik nog een vraag over mijn computer,
ik zal even wat gegevens overtypen die ik krijg als ik dxdiag doe:

Besturingssysteem
Windows vista home premium

Processor
Intel Core 2 Duo E4600 @ 2.40GHz

werkgeheugen
3GB RAM (DDR ??)

Videokaart
NVIDIA GeForce 9600 GT

schermresolutie: 1680*1050

Wat ik over mijn computer wil weten: ik heb hem vorig jaar september voor 500 euro (is dat veel??) gekocht, en ik vroeg me af of deze nog een tijdje mee kan. Ik ben van plan om op 10 november call of duty modern warfare 2 te kopen, draait deze hierop? Kan ik dit met 1680*1050 spelen en alle settings op high???

Zo nee: als ik een nieuwe computer ga kopen, wat adviseren jullie mij? Voorheen ging ik altijd 'gewoon' naar de mycom, maar volgens mij word je daar als leek gigantisch afgezet. (van derden gehoord, zelf heb ik het niet door |:( )

Als iemand me hiermee kan helpen (het is een hele waslijst geworden haha!) zou ik dat op prijs stellen!

Groeten en alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Prijs is gemiddeld voor die hardware een jaar geleden. Je had er uiteraard meer uit kunnen halen, maar ja...
En MW2 ga je niet op die reso op zn hoogst kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is een spelcomputer handiger voor jou. Is goedkoper en je hebt minder technische kennis nodig om gewoon fijn een game te kunnen spelen. En dan kom je nooit teleurgesteld thuis dat iets niet goed werkt op je computer, of dat je te veel betaalt voor iets - want een PS3/Xbox360 gaat nog wel 4 jaar mee.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:03:
Volgens mij is een spelcomputer handiger voor jou. Is goedkoper en je hebt minder technische kennis nodig om gewoon fijn een game te kunnen spelen. En dan kom je nooit teleurgesteld thuis dat iets niet goed werkt op je computer, of dat je te veel betaalt voor iets - want een PS3/Xbox360 gaat nog wel 4 jaar mee.
Heb jarenlang op de spelcomputer gespeeld, ik vind de besturing alleen niet zo goed... Daarom nu dus PC.
Zou CoD MW2 wel goed lopen op mijn pc of moet ik hem zelfs daarvoor upgraden?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPr0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:00
Het zal wel lopen, maar niet op high vrees ik..
Met die cpu en grafische kaart kan je dat al wat langer vergeten denk ik.. :)
Als je echt van plan bent een nieuwe te kopen of te upgraden, er is de Best Buy Guide. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DonPr0n schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:22:
Het zal wel lopen, maar niet op high vrees ik..
Met die cpu en grafische kaart kan je dat al wat langer vergeten denk ik.. :)
Als je echt van plan bent een nieuwe te kopen of te upgraden, er is de Best Buy Guide. :)
Okay, helaas :)
Ik ga me even verdiepen in die best buy guide! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na nog even verder geinformeerd te hebben kwam ik uit op deze site...

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v432/furiouz/CODMW2.jpg

Op zich best gek dat mijn computer blijkbaar op het maximum zit, terwijl er gezegd wordt dat ik niet alles op high(est) kan draaien? Of moet ik dit anders interpreteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar lees jij dat alles op de max zit? Ik zie alleen maar dat je computer voldoet aan de minimum specs, en dat klopt.

Overigens is je CPU nog best redelijk. Het belangrijkste is een snellere videokaart.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspara
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07 21:20
Je specs moet je even zo neerzetten dat is makkelijker: :9

Besturingssysteem
Windows vista home premium

Processor
Intel Core 2 Duo E4600 @ 2.40GHz

werkgeheugen
3GB RAM (DDR ??)

Videokaart
NVIDIA GeForce 9600 GT

schermresolutie: 1680*1050

[ Voor 7% gewijzigd door jaspara op 07-11-2009 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 09:13:
Waar lees jij dat alles op de max zit? Ik zie alleen maar dat je computer voldoet aan de minimum specs, en dat klopt.

Overigens is je CPU nog best redelijk. Het belangrijkste is een snellere videokaart.
Ok, maar om je videokaart aan te passen moet je toch weten wat wel op je moederbord kan ofzo?
Toen ik deze computer kocht werd me verteld dat alleen dees er max op kon, anders moest ik extra voeding regelen, ik weet niet hoe dat werkt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schroef je kast eens open en kijk hoeveen ampere de 12V lijn kan leveren (op de voeding)

merk en typenummers zijn ook handig

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:22
Ik snap dat hij moet weten wat voor voeding hij heeft , maar misschien vervalt zijn garantie wel als hij zijn kast openschroeft dus daar zou ik eerst naar kijken.

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, even een update:
Nieuwe muis, nieuw keyboard, niks aan mijn pc verandert.
Hij draait alles op highest, en FPS gecapped op 60 ivm 60 hz scherm (gaat nooit lager, heb het in 6 maps getest).
Kortom: mijn pc kan alles op highest draaien! :)
Groet,
Fury

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2009 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe bevalt je Lycosa? Wil heb binnenkort ook gaan kopen :9 en dat je Mw2 nog kan draaien op je 9800 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:57:
[...]

Ok, maar om je videokaart aan te passen moet je toch weten wat wel op je moederbord kan ofzo?
Toen ik deze computer kocht werd me verteld dat alleen dees er max op kon, anders moest ik extra voeding regelen, ik weet niet hoe dat werkt :o
Ga dan eerst eens op zoek hoe dingen in elkaar zitten.
De vragen die je in dit topic stelt zijn met een beetje eigen inzet voor een groot deel zelf te beantwoorden als je op zoek gaat naar hoe dingen in elkaar steken.

Dit topic gaat daarom ook op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.