Toon posts:

Titan Majesty Twins Cooler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie van deze cpu cooler:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/975776506.jpg

Volgens deze review:
http://www2.tweakers.net/nieuws/14710?highlight=titan
is deze cooler gewoonweg een ramp.
Maar ik heb het voor de gein is gekocht en op mijn Tbird 1.2 geplaatst met geen enkele moeite. Nu stond erin de review dat de cpu stressed wel 70 graden werdt. Dus ik kreeg het een beetje warm :)... Ik heb maar mijn pc aangezet en wat bleek idle is ie 39 graden en stressed (incl. koe) is ie 55 graden...

Is dit goed ?

Verwijderd

:) slof jij even.

Verwijderd

Op zondag 04 maart 2001 20:28 schreef M_G_ het volgende:
:) slof jij even.
Nieuwe woorden worden uitgevonden waar je bij staat :D

Maar even on topic:
55 graden vind ik zelf niet slecht, begin me dan toch af te vragen waar dan dat grote verschil vandaan komt en/of wie er wellicht niet goed gemeten hebben...

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er ook niks van. Ik heb gewoon die koelpasta op de core gesmeerd en die cooler erop gezet (zonder problemen) Nu heb ik mijn pc ff 2 dagen aanlaten staan :)... Ik had iig geen last van het lawaai (Aopen HQ08 :) )
En het voltage op 1,8v - 12 x 100 en de koe deze 2 dagen aangelaten.. Nu is ie 54 Graden stressed en idle 44 graden :)

Verwijderd

Was gisteren naar de PC Beurs in Expo, Hengelo geweest en ik wou ook een Orb kopen.
Heel veel van de (neppers) zullen we maar zeggen.
Maar 2 kraampjes toch de echt van ThermalTake, ff superorb gekocht en van 55 Graden Coolermaster naar 36 Graden ! :)
Dat noem ik nou vooruitgang :)

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ik ken iemand die hem heeft. En die heeft er ook geen problemen mee. Hij heeft een originele niet overgeklokte duron750 en die is stressed 44 graden ofzo.. Idle weet ik niet.
Het is bepaald geen wonderkoeler, maar hij is niet zo slecht als iedereen beweerd.

BTW. Waarom koop je "voor de gein" een koeler die niet echt geweldig is ??? :?

Geen inspiratie

Verwijderd

Is dit niet een uitvergroot plaatje van een kerncentrale ofzo

Verwijderd

Topicstarter
BTW. Waarom koop je "voor de gein" een koeler die niet echt geweldig is ???
Op de Super PC Discount in het Expo Center te Hengelo :)

Ik zag daar ook nog een digidoc 5 ligge voor 169,- (heb ik maar ff gekocht)(+ die cpu cooler) (en een Abit KT7a R voor 429,-)
Pagina: 1